Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges af de erfarne.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Og når du så har fundet dit perfekte gode navn, så lad være med at poste det i et forum. Det ville være ærgeligt hvis der var en herinde, som lige købte det for snuden af dig. Kan godt være man kan komme om det juridisk (ved jeg ikke) men det er bare irriterende.

Men altså:



  1. Find et godt navn.

  2. Kontroller ledighed på f.eks. dandomain.dk

  3. Skynd dig at købe domænet (ikke nødvendigvis hos dandomain.dk) (køb gerne med og uden bindestreg eller fejlstavninger. Prøv f.eks at skrive gogle.com - Hvis du har et navn som by heart, gider man som kunde ikke komme ind på noget helt andet bare fordi man ikke kan huske om derer bindestreg.)

  4. Læn dig tilbage og vent på din shop bliver færdig. et domæne spiser ikke så meget brød på et år.



Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror heller jeg må lave en ordentlig undersøgelse ang. domænenavn. Har som Jesper Jørgensen skrev, ikke lyst til at skulle skifte navn om nogle år.


Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, du kan sagtens købe et domæne uden at bruge det, sålænge du bare betale for det.

Jeg har selv købt et par stykker opwww.one.com, det er til at betale og så er der den kæmpe fordel at de har et program der følger gratis med når du køber domanet, således at du selv kan lave din hjemmeside. Det er nemt selv for os der ikke har den store forstand på hjemmesider, og det fungerer skal jeg hilse og sige. Jeg er selv meget glad for det og bruger det nu jævnligt til opdateringer og lignende.

Jeg er sikker på at det også kan lykkedes for dig.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)