Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

har brug for en dygtig person som kan lave en hjemmeside/protal med login og database til en god pris, nogen som kan hjælpe?

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikek nok med en tråd om dette spøgsmål ?????

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jo:-) men indlægget blev slettet fordi jeg skrev med stort før..

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl hvad hjemmesiden skal handle om. Hvad er det den skal kunne.

Jeg kan lave den billigt, ellers måske gratis i asp.net for opbygge referencer.

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sagtens hjælpe med.

Har lavet diverse systemer/portaler med bruger login, forskellige brugertyper (V.I.P osv) mm.

Send mig gerne en PM med hvad systemet skal kunne, så sender jeg dig en pris på det. Ud fra hvor stort systemet skal være vil prisen varierer. Men jeg anslår ~8000 for en portal med forum, bruger oprettelse, forskellige brugertyper, artikel system, galleri mm. Alt dette selvfølgeligt i sit eget 100% unikke design.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hva mener du med pm? i første omgang skal der laves en side hvor et antal brugere kan logge ind og der skal være mulighed for at udvide dette, og det skal laves sådan så det er nemt at administrere løbende  og der skal være mulighed for at lægge annoncer ind noget a la stepstone,bare i mindre format

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 hvor bor du henne i landet?

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du er ve3lkomme til go sende en mail til info@skiathos-info.dk så kan vi finde du af noget

jeg er fra ringsted

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal gøre dig selv den tjeneste at bruge et par timer på at udarbejde en kravspecifikation:

- Hvad skal din hjemmeside kunne?

- Findes der noget lign på nettet, gerne link til dele af det. Fx hvis du har set en kontakt form du gerne vil have noget lign af, så link til den.

- Design af hjemmesiden, hvilke krav/ønsker har du?

Du er meget velkommen til at maile den til mig (jh@webname.dk), så skal jeg nok give dig et tilbud på det :-)

Dbh Jannik

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PM = Private Mesage/Privat besked.

Det du forespørge, er intet problem at lave til dig, og ligeledes for dig meget nemt at administrerre. Systemet kan ligeledes laves sådan at du selv kan bestemme om brugere skal have mulighed for at oprette sig på siden, eller om at du udelukkende vil oprette brugere selv.

Vedr. udvidelse af antal brugere mm, så er der ikke nogen begrænsning for hvad systemet kan håndtere.

Vedr. annoncer som på stepstone, så er dette også muligt. Nu ved jeg ikke hvordan deres system ser ud bagved, men som det ser ud fra bruger fladen, så er det ikke noget problem.

Med alt det sagt, så er det hele stadig muligt - uden problemer. Men for at jeg kan give dig en pris, så bliver du nødt til at skære det lidt ud i pap for mig, og gerne igennem en privat besked. Ellers bliver problemet at du beder mig om at lave én ting til en aftalt pris, men at du så fylder ting på løbende i processen, og dette vil ikke være en fordel for mig.

Derfor skal du gerne fortælle præcis hvad du vil have, og så får du en præcis pris så begge parter bliver glade og tilfredse.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)