Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af browser/server

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg siddet idag og leget lidt med et program kaldet Alligator Flash Designer 8, til at design hjemmesider og synes det virkeligt fedt, men har ingen hjemmeside at sæt det ind på, så jeg tænkte på om jeg skal købe mig ind på det her ? surftown.dk eller er det for dumt at gøre nu? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det og så vi kan se hvad du har lavet :-). Alternativt kan du finde en gratis host. Benytter du surftown så har de en rabatkode "stcar", så spare du 120 kr i oprettelse.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Surftown stinker af kloak... ;-)

Prøv at tjekke enten Megahost eller Maxiweb, eller måske Zxnet 

En af dem har gratis hosting i et år, en anden har billige domæner - og den tredje er flink (flink er de måske alle). Men de er alle at finde her på Amino, og jeg har på fornemmelsen de er nemmere at få fat i end Surftown.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg gøre men skal jeg prøve en gratis eller købe en selv?

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lige købe et domæne (www.et-eller-andet-smart-navn-til-hjemmeside.dk), så kan du sikkert godt begynde med et af de webhoteller de tilbyder gratis. Mener det er Maxiweb der er billige med domæner og har gratis mini webhotel.

Hvis du trykker på "Køb" under Maxiwebs "gratis" webhotel - så får du mulighed for at købe et domæne eller flytte et du allerede har. 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay siger mange tak for hjælpen er der nogle andre ting jeg bør vide før jeg går igang?

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Iboy:

Okay siger mange tak for hjælpen er der nogle andre ting jeg bør vide før jeg går igang?

Nope, spring ud i det - der er rigtig mange timers spas og underholdning i at have et webhotel og et domæne man kan lege med. Når man tænker på de mange timers underholdning der er med at finde ud af hvordan tingene virker - så er de 60 kroner givet godt ud.

God fornøjelse, glæde mig til at se dit føste upload. 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg du skulle købe et lille webhotel et sted.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Personligt synes jeg du skulle købe et lille webhotel et sted.

Er det ikke det han gør da ?

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det købt et domæne på MaxiWeb.dk så der følger et webhotel med.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)