Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk af Magento shop ejere/interesserede

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg takker for de mange henvendelser, det er jo et tegn på, at der er behov for et sådan forum.

Da der ikke rigtig er kommet så mange forslag til, hvordan gruppen skal indrettes, foreslår jeg at vi bruger den gruppe der allerede er på amino.

http://www.amino.dk/groups/magento_gruppen/forum/default.aspx

Ude i højre side trykker man så på: "Få mail når aktivitet i Gruppen"

På den måde sikrer vi, at folk husker at komme ind i gruppen jævnligt, når der er noget relevant, som jo er hele grundlaget for en sådan gruppe.

Jeg er i gang med nogle nye funktioner, og prøver at omprogrammere en masse af Magento's faste rammer og funktioner, og generelt har jeg meget fokus på at optimere. Jeg vil prøve efter bedste evne at lave indlæg, når jeg har fået noget nyt til at fungere, så folk kan hente inspiration.

Samtidig opfordrer jeg folk til at stille spørgsmål i gruppen, så jeg selv og andre kan hjælpe, hvis det er noget, vi kan svare på. Er sikker på at de fleste herinde har forskellige specialiteter, så derfor opfordrer jeg folk til ikke kun at stille spørgsmål om programmering, men ligeså meget om alle de andre aspekter i at drive en Magento webshop.

Jeg håber gruppen kan udvikle sig, og hjælpe os alle til at få endnu mere ud af vores shops.

De bedste hilsner,

Lars Juul Madsen

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også interesseret i en sådan gruppe.

Alternativt kunne man oprette en gruppe på linkedin.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Toftlund
Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg er også med på idéen og synes det er et godt initiativ.

Hilsen

Kent

www.Coolprices.dk - fordi jeg kan.....

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikkert også interesseret

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så blev det tid til den første aktivitet i gruppen.

Jeg har skrevet et par blog indlæg om Google Analytics Event Tracking, eller hændelsessporing som det hedder på dansk. I sin enkelthed går det ud på, at man kan se, hvor mange der f.eks lægger dine produkter i indkøbskurven.

Du kan se dem her: Event Tracking i Magento Forum

De bedste hilsner,

Lars Juul Madsen
larsjuulmadsen.dk

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva dælen, var det ikke også dig der havde lavet indlæg på det danske magento forum vedr. dette?

Lige hvad jeg manglede! Super!

Dog spore min 1.4.2 version ikke optimalt selvom jeg har udskiftet med den nye 1.5.0 version Ga.php :/ Så den skal lige løses først.

 

Men jeg takker mange gange!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, jeg arbejder på at få et tættere samarbejde mellem danske Magento shopejere, og så må man jo være aktiv på flere forums :) Under alle omstændigheder er jeg i hvert fald glad for, at du kan bruge det.

Kan du uddybe, hvad der er dit problem med ga.php?

De bedste hilsner,

Lars Juul Madsen

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk mission! ;-)

Jeg sad med længsel og ventede på den nemlig, mener også jeg postede en kommentar om jeg sad spændt og ventede :-)

 

Problemet er at den umiddelbart kun måler e-handel på folk der har oprettet en bruger. Den måler hverken købsintention eller endelig handel på gæstekontoer. Jeg ved ikke hvad der er galt, har prøvet alle forslag til løsninger rundt om på nettet.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 12
Fra  All4u.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Vil vil rigtig gerne være med.

Bedste hilsner
Julie Kaae

all4u.dk
Mærke- og kvalitetsvarer til en god pris.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Står selv til at åbne en webshop i Magento, så dette er en genial ide, så hopper selv med på vognen :-P

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)