Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac eller pc? Hvad skal jeg vælge?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:

Ikke mine favoritter så her er noget crap:

Mac er ikke godt til at lave de store værker. Kun til små ting.

Hp, du fpr en computer hvor halvdelen af tingene virker, også bliver den så varm at den brænder sammen i løbet af no time..

Få dig alt andet ind hp..

/Emil

Du snakker som du har forstand til.... Suk, nogle gange skal man bare tie og "lytte" til hvad andre siger.

Venlig hilsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Renedk:
Du snakker som du har forstand til....

 

Hvorfor gør jeg det? Hvis jeg har haft oplevelser? Hvad ved du om disse ting jeg snakker om ?

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide at bruge Mac... jeg syntes det match mit job og min færden i unix/netværks verden ganske godt.

Jeg bruger også Windows da jeg har nogle ting som bare kræver Windows. (Heriblandt spil)

Det bedste råd jeg kan give dig er at sætte dig ned og finde ud af hvad du skal lave på computeren.
Så lav to liste. En med Mac programmer og en med Windows programmer.
De to lister skal matche det du forventer at lave på computeren.
Der hvor du har flest huller er den du vælger fra. :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har nok penge på lommen og ikke var en haj til windows, så vil det give mening at skifte til mac, hvis altså du lige har testkørt det inden, og godkender. Nu har jeg brugt 10 år på at lære at bruge windows på ekspertniveau, og med alt den tid investeret, holder jeg mig til det.

Windows 7 fungerer også næsten problemfrit, og det siges det jo at mac har gjort i årtier (tsk :P) Så nu står man med et meget mere svært valg. Men fordi mac er en mere lukket platform, er det ikke noget for mig, bryder mig heller ikke om det feminine design og fanbasen som følger med hehe.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo ikke selv Windowsbruger, men da jeg nyligt havde mulighed/behov for at at bruge Windows 7 i arbejdsøjemed måtte jeg indrømme, at de faktisk er kommet et godt stykke med det. Jeg brugte Vista et par gange og var ikke imponeret, men bortset fra hvad jeg oplevede som anselige hardwarekrav sammenlignet med hvad man fik ud af det, så virkede det egentlig ret godt.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg snakker spil er det Football manager, hvilket godt kan køre på en mac.

I GØR DET SGU IKKE NEMMERE AT VÆLGE!!!! hehe :P

Mvh Lasse 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Madsen:

Men fordi mac er en mere lukket platform, er det ikke noget for mig

Ked af at sige det, men det er det faktisk ikke. Det er bare et andet sprog og en anden tilgang til tingene. Hvis man er osx-ekspert på samme niveau som jeg går ud fra du er windows-ekspert har du samme muligheder.

Karsten Madsen:

bryder mig heller ikke om det feminine design

Har svært ved at se det må jeg indrømme. Er en sølvgrå Aston Martin er også feminin? Wink

Karsten Madsen:

og fanbasen som følger med hehe

Hehe, fanboys er der vel på begge sider. Der findes jo også dem der elsker at hade Apple. Uden ellers at have beskæftiget sig med det. Bare tag et smut forbi eb.dk når der bliver launched noget nyt Wink

Historien viser bare; once you go black... nej vent - once you go MAC, you don't go back. Mange af mine svorne pc-tilhænger-venner har skiftet og har alle sagt at de skulle have gjort det for lang tid siden.

Jeg har begge dele (pc og mac) og lad os bare sige, at jeg ved godt hvad jeg ville vælge fra hvis den ene skulle lade livet.

Og nu er det vist på tide jeg trækker mig ud af snakken - beklager fanboy spammingen

Sjov og spass

Smile Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lige pt. synes jeg det er svært at finde hurtigste bærbar hp især vis skal være lidt mobil der er mac som altid et godt valg lige pt. har asus kommet frem med en god model og sony ja hvad kan ellers sige de levere en af verdens tyndeste og hurtigste computer men kan være hp kommer snart med noget der er bedre.

lige pt har jeg valgt den tynde asus da den var hurtigste men hvem ved om måneden er det anden der er bedste og måske lancere noget unikt og hurtigt , det var i hvert fald hvad de sagde da handlet der sker så meget hele tiden at valgte ændres konstant hver måneden

spørg evt. dem i forretning de ved hvad de  nyeste modeller kan og spørge endelige 5-6 forretninger de fleste i forretninger ved mere end os da de står med de nyeste moddeller og ved hvad de kan , selvfølgelige spørger flere ikke en lige vel hvad, lad dig farves af en mening hør på flere eksperter, for dit valg skal være det bedste.

Synes det er forkert at tage efter hvad var bedste sidste måneden og den kender forummet måske ikke og hvad med alle de andre bærbar computer

kan være et andet valg i næste uge derfor spørg i forretning mac går man dog aldrig hel gal med men koster normalt lidt oppe i prisen mere end de andre nogle gange bedre valg den ekstra pris og andre gange ikke , det er hvad de andre kommer med nyt nu , men valgte vil aldrig være et dårlige valg , men måske ikke bedste , for hvad er der lige nu er bedste det ændres konstant computer udvikling den går ekstremt stærkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med Lenovos T serie hvis det skal være en Windows.
De er hårdføre og er ganske fornuftige. :-) 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)