Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide... hjælp til import fra Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle glade Aminoer :-)! 

Jeg sidder her sammen med min makker og overvejer at importere noget tøj/accessories fra Kina. Lige nu har vi tænkt os at prøve os med nogle Caps, men never mind.. det er ikke det, der er det vigtige.

Vi vil gerne høre lidt om jeres erfaringer med at importere fra Kina. Hvordan er kvaliteten, hvad med sikkerheden for at modtage sine varer og sådan?

Hvad koster det at importere med fragt, told og skat? Hvad er reglerne osv.

mvh Alexander  

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander!

Jeg har læst fra andre der har forsøgt det samme, at de fleste fabrikker i Kina ikke leverer medmindre at det er en HEL container ad gangen.

Mht. SKAT: Jeg har lige - vha. Google - fundet SKAT's regler for import af visse tekstilvarer fra Kina. Denne tekst fra SKAT er gyldig til d. 26 aug 2050 14:50.

Hvis du har planer om en hel containerfuld af importvarer fra Kina, vil denne tråd sikkert også hjælpe.

Jeg håber, du kunne bruge min hjælp til noget.

Mvh. Sebastian Stoll.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

 

Dem kan du ikke bruge til noget som helst fornuftigt for de er alt for uspecifikke. Iøvrigt oplyser de ikke om er der evt. antidumpningstild på varen eller punkafgifter.

Mvh

Ravn

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander!

 

mht kvaliteten, så afhænger det af hvilken kravsspecifikation du har fremsat for leverandøren forud for produktionen. Vil du have ekstra sikkerhed for kvaliteten kan du få lavet en kvalitetskontrol før varerne afsendes.

Mht sikkerheden for at modtage varerne har jeg aldrig hørt om nogen der ikke har modtaget dem?? (måske misforstår jeg dig?) Sebastian skriver at man kun kan købe hele containere - det er ikke rigtigt. man kan sagtens købe mindre kvantiteter, og sende LCL eller med courrier - som ganske vist er lidt dyrere end at sende en hel container ad gange - men det kan bestemt lade sig gøre. det afhænger mere at Minimum Order Quantitys (MOQ) fra leverandørens side - og de varierer meget alt efter materiale / farve etc.

mht fragt & told - så afhænger fragten som sagt af hvordan du sender det - om du sender med SEA eller AIR, og hvilken aftale du har med speditøren. alt afhængig af hvad du importerer, vil du skulle betale en importtold det varierer meget, men typisk mellem 4 og 12% fra Kina til EU. (med forbehold!)

skriv enedleig igen om der er mere du gerne vil vide?

held og lykke

Heidi

hla@plus7.dk

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)