Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 1 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Kære aminoer.

Jeg har de seneste par dage læst en masse om dubli. Jeg forstår nu hvordan det virker og i mine ører lyder det som en god måde at tjene penge på, som ambassadør for dubli. Selvfølgelig via. hårdt arbejde.

Jeg har dog læst en masse negativ kritik af dubli mange steder, men for det meste er det bare personer der skriver "Hold nallerne fra det" osv. Jeg ønsker i denne tråd kommentarer fra folk der ved hvad det drejer sig om.

Undlad rygter, gæt og affiliate links osv!

Hvorfor synes i jeg skal vælge dubli?

Hvorfor skal jeg ikke vælge dubli?

Jeg er især interesseret i om det kan skade mit "rygte" at have været en del af dubli. Fordi det har jeg læst påstande om et par steder. Er det noget der er hold i?

På forhånd tak!

Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person
Hej Lasse... Jeg kan ikke sige noget godt eller dårligt om Dubli, men jeg kan sige at hvis du ønsker at tjene nogle gode penge på MLM skal vi 2 tage en snak, da det er de færreste MLM virskomheder som man kan leve af de første år... Der hvor jeg er kan du i løbet af 1 mdr. tjene 40.000 kr. og i løbet af 3 mdr. en forobling af din indtægt.... Det ved jeg at ikke kan opnås mange andre steder..... En anden grund er, det er en lille procentdel som kommer til at leve i sus og dus på MLM, grunden til det er at man skal have en kæmpe struktur som tager mange år om at opnå, derfor stopper folk eller springer fra det ene til det andet hele tiden....JEg vil ikke love dig guld og grønne skove og om 1-4 år er du millionær... Men jeg kan  love dig en god stabil indtjening hos os fra du starter og i fremtiden...!!

 

Du er yderst velkommen til at kontakte mig for mere info....Håber jeg har fanget din interresse

Med venlig hilsen Henrik
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,

Jeg arbejder selv med DubLi Network og har god succes. Har Du lyst til at deltage i en online præsentation skal Du være velkommen (det er ganske uforpligtende, og koster dig kun din tid). Her kan Du få alle oplysninger om firmaet og konceptet, noget som er svært at koge ned til et indlæg i et forum. Bagefter kan vi tale det igennem, og Du kan tænke over det i et par dage.

Hvis Du er int., så smid mig en mail eller PB.

Kort som svar på dine tre spg.:

1. "Hvorfor synes i jeg skal vælge dubli?"
- Fordi det er et af de MLM selskaber der har det største potientale (efter min mening), derudover er der ingen begrænsning i din indtjening ift. en del andre selskaber. En uddybelse af dette svar får Du også til præsentationen.

2. "Hvorfor skal jeg ikke vælge dubli?"
- Hvis e-handel ikke interesserer dig, skal Du holde fra at arbejde med DubLi Network, da Du ellers vil begynde at kede dig.

3. "Jeg er især interesseret i om det kan skade mit
"rygte" at have været en del af dubli. Fordi det har jeg læst påstande
om et par steder. Er det noget der er hold i?"
- DubLi Network er ikke anderledes end så mange andre Network Marketing selskaber, når det kommer til at folk peger fingre og er negative.
Min personlige mening er, hvis Du er bange for at folk skal kalde dig pyramidehaj, grine af dig, pege fingre og i nogle tilfælde svine dig til, skal Du ikke arbejde med Network Marketing, for der vil altid være nogen mennesker der ikke kan/vil forstå denne branche, og for dem vil Du have et meget dårligt rygte.

Spørgsmålet er så om Du vil lade dig styre af andre mennesker, og det gælder for alt her i livet. Kan Du lide DubLi Network, og finder Du konceptet tiltalende, så begynd på at arbejde med det (og jeg skal gerne hjælpe dig med din forretning, og hjælpe dig til succes), hvis Du kan lide FLP, så sats på dét. Det kan også være at Du hellere vil åbne en tøjbutik, hvis Du vil dét, så gør det! Der vil altid være nogle der ser skævt til dig uanset hvad Du laver.

Derfor: følg dit hjerte/hjerne.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor lang tid tog det jer at tjene de 500euro ind igen, som ambassadør?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Uhh det er omkring tre år siden jeg startede, så det kan jeg faktisk ikke huske. Men jeg vil skyde på at der gik 1-2 måneder før jeg havde dem inde igen. Nu går det som en kniv i varmt smør :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 23:41:32 Forfatter: Dimitri Hardorff Uhh det er omkring tre år siden jeg startede, så det kan jeg faktisk ikke huske. Men jeg vil skyde på at der gik 1-2 måneder før jeg havde dem inde igen. Nu går det som en kniv i varmt smør :)


Er vi ikke enige om at ambassadør investeringen på de 500 euro er en ret ny ting....?


MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det har kostet €500 lige siden jeg købte min forretning.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der en der kan komme med en rigtig god forklaring på hvorfor dubli/dubli-ambassadørmodellen ikke er pyramidespil? Gerne en som ikke er medlem af dubli. Altså en objektiv vurdering!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person
Det var en rimelig dårlig forklaring!
Side 1 ud af 33 (329 indlæg)