Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 32 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TaBaal,

Det var ikke alt jeg kunne se, (teknisk ikke i orden) og derudover er jeg cand.stud. så tal er ikke mig, desværre. (ville ønske jeg kunne)

TaBaal:
hvad så med at du selv fremlægger noget dokumentation - en oversigt over hvad du har i indtjening på hhv. salg (rigtigt salg af produkter) og rekruttering

siden april, der startede jeg, har jeg tegnet fem partnere op, og hver gav 21.95euro. Så fordi jeg har arbejdet hurtig i 1.ste måned, udløste det en bonus på 150.-euro

eftersom jeg ikke har noget at sælge, tjener jeg ikke der. Og hvis du tror der skal sælges, må du tro om, da det hele handler om at vise folk, hvordan de sparer penge når de handler via nettet.

Produktet er websiden dubli.com.

TaBaal:
når nu du er så meget inde i dubli, at du "hænger ud med" stifteren når han bliver interviewet.

jeg er smigret, desværre hænger jeg ikke ud med ham. men kommer til de informationsmøder han selv presenterer da jeg derigennem får den viden fra øverste række, som representerer dubli.

TaBaal:
Du kan selvfølgelig sige at det ikke rager os - men du virker rimeligt interesseret i at ville overbevise os om at dubli er et reelt foretagende.

egentlig har du lidt ret, men der er intet skjult. Hvis du nu sidder og tænker, han har da ikke tjent en skid, så har du ret. men hvorfor bliver jeg ved ? fordi jeg tror på, at mennesker efterhånden rykker deres indkøbsvaner over på nettet, og her er en mand der har givet mig en  mulighed at tjene en vedvarende indkomst i mange år frem i tiden.

Det virker således: jeg viser en kunde siden, vedkommende registrerer sig med mail og navn. Når der nu er foretaget et køb i en butik, skal denne butik betale en kommission til dubli. Denne kommission deles med 3. en portion til kunden, (cashback) min løn, og indtægt til dubli. thats it.

Et reelt foretagende ? tja jeg har da fået penge tilbage på mine indkøb på dæk til bilen og morsdags- gaver...gaverne er brugt og dækkende sidder på bilen.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Babybob:

Når nu Dubli bruger så mange penge på marketing og reklame, kunne Dubli jo forlængst have haft reklamer på Dansk TV.

Jeg mener forøvrigt, at det var annonceret, at der ville være reklamespots på dansk TV før jul - sidste år! Men det kom ikke -

ved du hvorfor?

Jeg aner ikke hvor meget/lidt de bruger. (burde ikke være meget, da vi (partnere) jo skal gøre arbejdet med at markedsføre. (det gælder jo også for andre MLM firmaer, de har (ved at reklamere med mund til mund metoden) flere penge end lign. firmaer, og kan derfor investere i bedre produkter. eftersom jeg ikke var der før april i år, har jeg ingen ide om reklamer fra den gang, men de har da sikkert i sinde, at pga. kontant, at begynde på traditionel markedsføring igennem tv, nok tv2. til feb.marts eller april næste år. Et bud hvorfor der ikke kom noget sidste år, kunne være at, danmark er for lille et land at investere i dengang...idag ser billedet anerledes ud da dubli ikke er hvad det har været.

og fordi det nu begynder at rykke (ganske småt, men frem) pga. os der er med. vi (partnere fra DK) har flere gange fået ros for det arbejde vi skaber resultater med, og får nok derfor en "belønning" hvis du forstår.

håber det hjalp lidt.

hilsen Kedde.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Lundsby:
Det er klart at folk der har været naive nok, til at lægge deres håb og drømme i hænderne på Dubli, syntes er det vildledne.

var du der ? nej. godt. hvordan ved du så om de oplysninger kontant kom med holder vand?

Nej, jeg var ikke på mødet, men medmindre det var skuespiller de havde sat ind som erstat for Michael og Villads, så er de klip jeg har set nok til at fastslå at den er helt gal. Den lille udgave af Bill Gates hold nu op! Det ville være komisk, hvis ikke det var fordi at der var nogle der hoppede på det, nu er det tragisk.

Christian:

Lundsby:
Men igen hvis du forstod mere om hvordan journalistik virker, så ville du også havde en chance for at komme med en kvalificieret kritik,

journalister og pressefotografer ligger på lur bag hækken for at få et nøgenbillede af folk og jagter vellidte mennesker i døden.

Igen, beviser du jo fuldstændigt klart at du ikke formår at komme med en kvalificeret kritik, af det arbejde Kontant har udført. Hvad i alverden har Diana sagen og forskellige andre sager med Kontant og Dubli at gøre. Der er jo aldrig nogle der har sagt at journalister ikke igennem tiderne har gjort gelvaldigt i nælderne.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Den lille udgave af Bill Gates hold nu op!

Viser jo bare at du tror på vitser...

Lundsby:
Der er jo aldrig nogle der har sagt at journalister ikke igennem tiderne har gjort gelvaldigt i nælderne.

og kontant kan ikke gøre i nælderne??

nej det er jo DR. de er jo undtaget for fejl..

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det er åbenlyst at du er udenfor min pædagoriske rækkevidde, så jeg ser ingen grund til at fortsætte i denne tråd. Syntes iøvrigt også den giver et rigtigt godt billede af hvad for en slags mennesker der er i Dubli.

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontant HAR leveret..!

..MEN hvad har kontant så leveret.. en masse FORKERTE oplysninger opkring DubLi..

I må huske der er forskel på den information som de uafhængige BA'er deler ud af og de informationer som DubLi står inde for.
Jeg ved at DubLi har meget faste og forretnings-etiske korrekte retningslingslinjer. Kontant HAR blandet en masse ting sammen, hvad end det er pga. deres kilder ikke vidste bedre eller om de har fordrejet det vides ikke.

For at ridse op i nogle af de ting som bliver nævnt i indslaget som er dybt forkert.
..Dem som medvirker i indslaget er IKKE kunder, ej heller forbrugere af DubLi. - Men de er erhvervsdrivende med deres egenDubLi forretningsportal.

Fakta som kommer fra Lone Ildved..
Et års guldmedlemskab koster 20.000kr.
2 stks Gavekort til 11000kr. (i indslaget er det til rejser)
35000kr. Særlige DubLi Credits
Hun skal betale gavekortets pris.
Hun kun kan tjene sin investering hjem hvis hun hverve andre sådan hun kan få kommission for deres medlemskab og eventuel handel på DubLi.com
Hun påstår det kun generer penge ved at man får andre med (dvs. Ba'er som hende?)



Den KORREKTE fakta:
- Der er IKKE noget som hedder et Guldmedlemskab!
..Ebiz-kit koster 140€ om året (licens til at må markedsføre for DubLi), det er svarende til ca. 1050kr.

Der ingen gavekort med i nogen pakke-løsning - på INTET tidspunkt! -
..hun kan heller ikke købe noget på DubLi.com da det er tredjepartsmarkedføringsplatform - dvs. prissammenligningsside der er så venlig at dele nogle af
..hjemmesiden's indtægter fra dens samarbejdspartnere med dens medlemmer, dette er også omtalt som CASHBACK.

Hun kan ikke købe rejser på DubLi.com MEN via en af DubLi's rejse-samarbejdspartnere kan hun.

De 35000kr værd af DubLi credits - er teknisk set et varelare til potentielle kunde hun invitere.
..de medlemmer der har valgt at registrere sig på DubLi og samtadig valgt et Premium eller VIP abonnement vil få credits direkte fra hendes varelager hvor
..hun så får en andel svarende til hvad de credits koster. Fordi et premium eller vip medlemskab indeholder et fast antal credits som er med prisen.

Hun kan vælge selv at omsætte de credits gennem gavekort auktionerne hvis hun føler hun har for penge bundet op i hendes varelager.

De gavekort hun køber via express auktionerne skal hun betale for - ligesom du skulle betale for hos en forhandler.
..de er jo ikke gratis - men til en NEDSAT pris. Som kunne være et rejsegavekort.

FÆLLES for ALLE gavekort købt via Express/Unique bid auktion er at de alle føres direkte tilbage til ens bankkonto.
..så hvis hun havde købt et gavekort til 200€ men havde betalt 180€ fordi hun havde fået det NEDSAT med 20€ - JA så betaler hun 180 og FÅR 200€ dvs. ca. 20€ i ren profit.

Angående hvervning så har den sådan fat at hun kan vælge at hverve nye forretningspartnere til sin egen forretning ELLER hun kan vælge at invitere andre
til at blive medlem af DubLi.com - som ikke nødvendigvis koster noget fordi man har mulighed for at bruge DubLi med et gratis medlemskab hvor man så kun får STANDARD
CASHBACK (dvs. ingen årlig ekstra cashback).



Det er helt tydeligt at meget lidt af hendes fakta er korrekt mens rester er fuldstændig FORDREJET og FORKERT.


Lad være med at gøre DubLi og dem som arbejde ærligt med til noget de IKKE er!

Jeg er DYBT SKUFFET og Kontant's indslag og håber virkelig at de kommer med et nyt indslag der retter op deres så fordrejede og forkerte indslag om DubLi.

 

Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian - tilbage i sommeren 2011 fulgte der to rejsegavekort på hver 750 euro med til en guldpakke (guldmedlemskab) - de blev efterfølgende fjernet - bekræftet overfor mig af Villads. Og nok af den grund, som Lone Ildved fortæller i udsendelsen. Bare så du ved det.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Christian

Det er åbenlyst at du er udenfor min pædagoriske rækkevidde, så jeg ser ingen grund til at fortsætte i denne tråd. 

Hej Lundsby, ikke engang omvendt psykologi virker hos mig, men tak for kamp.

Lundsby:
Syntes iøvrigt også den giver et rigtigt godt billede af hvad for en slags mennesker der er i Dubli.

til slut vil jeg da spørge, hvilket billede du får af os?

den slutning er for mig et tydeligt tegn på at du giver op ? er du løbet tør?

for du kunne jo svare på nogle af mine indlæg.......synes ikke du har gjort det endnu...

hvis jeg ikke hører/læser mere fra dig, vil jeg da ønske dig en glædelig jul med ønske om du finder gaver på nettet til en fornuftig pris.

ellers er der jo en mulighed...

venlig hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

TaBaal:

Nu du fortsætter med at tale så varmt om dubli (og undlader at svare på de kommentarer jeg havde på deres regnskab) - hvad så med at du selv fremlægger noget dokumentation - en oversigt over hvad du har i indtjening på hhv. salg (rigtigt salg af produkter) og rekruttering - gerne over en lidt længere periode end et par måneder - Det går jeg ud fra at du godt kan, når nu du er så meget inde i dubli, at du "hænger ud med" stifteren når han bliver interviewet.

Du kan selvfølgelig sige at det ikke rager os - men du virker rimeligt interesseret i at ville overbevise os om at dubli er et reelt foretagende.

Underskuddet er grundet mangel på kunder der bruger portalen til at handle på.
Det er ikke mere end en måned siden at det nye design kom op og stå, og før det har det ikke været muligt at dele portalen ordenligt til kunderne.

Det er der nu, så det skulle der gerne ændres på i de kommende måneder :) 

Der er ingen tvivl om at det er et reelt foretagende, og det burde der heller ikke være. 

Og lige generelt.. "Du skal ikke tro, at Du er bedre end Jeg, eller Nogen andre, for det er du ikke" Janteloven hersker på Amino. Det er grunden til at jeg er steget af på debatterne.

Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jamen, når du siger at underskuddet er p.g.a bla bla - der lige er kommet op at stå - Så har du jo netop indrømmet at HELE VIRKSOMHEDENS FORRETNINGSGRUNDLAG indtil nu har været luftkasteller og pyramidespil! Det du siger betyder jo NETOP at der IKKE er nogen som helst form for forretning i biksen, udover  rekruttering af nye medlemmer.

I fondsbørsmeddelelserne står der ikke noget om "ny portal der kommer op snart" - der står at de synes godt om omsætningstallene der er steget med flere tusinde % - selvom der stadig (med de nye omsætningstal) er underskud.

Jeg kan godt forstå at du (når du nu allerede er inde i det) ikke vil se realiteterne i øjnene, men spørg enhver der er bare en smule regnskabskyndig om at kigge på de data som dubli har givet  - og de vil råde dig til at løbe laaaaaaaaaaaangt væk.

Men men men! Det kommer jo til at gå godt FREMADRETTET siger du nu.

I aktieverdenen er der en talemåde - når du begynder at få aktietips fra ham der polerer dine sko, så er det på tide at trække sine penge ud. 

Side 32 ud af 33 (329 indlæg)