Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 33 ud af 33 (329 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

TaBaal:

Når jeg går ind på http://www.otcbb.com/asp/Info_Center.asp og skriver dubl får jeg følgende informationer:

Der blev 9/11 handlet for ca 30.000USD i denne aktie - den faldt 9% (det er så riiiiimeligt volatilt for en aktie på en dag uden de helt store nyheder - til sammenligning faldt ebay 0,29% samme dag)

Der er 371864326 aktier a 0,273USD = 101.518.961,00 USD er virksomheden totalt værd

med et fald på 9% svarer det til at investerorerne mistede små 10 mioUSD

Bare en uge efter ovenstående, så ligger værdien på 112,7 mio...så aktien svinger, men jeg tror de fleste vil mene det er langtsigtet investering og de svingninger der er nu, må man bare "være lidt kold overfor".

Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Nu ved jeg ikke hvor meget kendskab du har til investering, og aktiemarkedet generelt - men svingninger på 9-13% uden børsnyheder på aktien er ikke bare "at aktien svinger", det er et gigantisk tegn på at man skal holde sig væk.

Ved siden af dette, så er der handlet for 175000USD.  At handel for 175000usd kan få aktien til at svinge 13% er fuldstændigt hen i vejret - det betyder at der er så lidt handel i aktien, at enhver rådgiver vil sige du skal holde dig væk.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TaBaal:

Hej Martin,

Nu ved jeg ikke hvor meget kendskab du har til investering, og aktiemarkedet generelt - men svingninger på 9-13% uden børsnyheder på aktien er ikke bare "at aktien svinger", det er et gigantisk tegn på at man skal holde sig væk.

Ved siden af dette, så er der handlet for 175000USD.  At handel for 175000usd kan få aktien til at svinge 13% er fuldstændigt hen i vejret - det betyder at der er så lidt handel i aktien, at enhver rådgiver vil sige du skal holde dig væk.

Hej TaBaal

Det er nu heller ikke en aktie jeg har købt eller påtænker at købe, så kommentaren var blot for at informere om at den svinger begge veje.

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 

Er du stadigvæk i Dubli? :-) 

Fra nr. snede
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.. Største fusk der eksisterer.
- Men tabte heldigvis ikke noget på det.

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Du virkede bare den gang, forstå mig ret "forskruet", der var jo nærmest kun Dubli for dig. 

Jeg har aldrig selv været en del af Dubli og kommer ALDRIG til det! Jeg sagde ja til et møde, fordi en bekendt, blev ved med at, presse mig. Så gav sådan et nøde en chance og må sige de sælger godt nok sig selv utrolig godt. For mig virker det som om dem som har med dubli at gøre, at de lever i deres egen lille verden.. 

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, hvad gjorde du stoppede i Dubli? 

Fra nr. snede
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Var 13 år gammel. Tjente lidt på aktier, men ellers ikke rigtig noget.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har, ligesom dig, hørt både godt og årligt om Dubli. '

Mener ikke, at det vil skade dit rygte. Dog er dubli meget stærke på markedet, da de indirekte har mange SEO tekster kører benhård remarketing via facebook annoncering og lign. Derfor kan man hurtigt falde i deres "fælde". 

Giv det et skud. Kom endelig med en opdatering.

Dbh,
Mads

Side 33 ud af 33 (329 indlæg)