Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 10 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

get-staked.com:
Prisen jeg blev præsenteret for af personen der har været med i 2,5 år var 4995 €

Ville meget gerne have et navn på en person der har fortalt dig det, for det er da helt blæst af.

Christian: 

Marketingspakken har skiftet navn til BB Max og er inkluderet i TLA pakken.
Den plejer at koste 140 euro.

TLA pakken er dyrere i form at Credits, end hvis du købte guldpakker, til gengæld er det ekstremt vigtigt at få fat i Lederbonussen.

Og hvis du har 600 VIP kunder, så ryger sådan 15000 credits på én måned.
15 Euro pr. abonnement =  du står med 9000 euro hvis du vælger at omsætte den til VIP abonnementer
Hvis de VIP kunder er dine egne, kan man med fordel referere dem via sin DubLi.com konto, og tjene yderligere 2 Euro ekstra om måneden pr. VIP.
I det her tilfælde ville det udgøre 1200 Euro i ekstra fortjeneste om måneden, hvilket ikke er helt skidt, i det perspektiv. 

 

Dog vil jeg sige at det er svært at starte så mange kunder som første mål.
Som Martin også nævner er han ikke fan af at starte ud småt.
Til det vil jeg mene at det er rigtigt at man går glip af noget indtægt i starten, men når man har bygget sig op, og har fået råd til at have de dyre pakker og den forhøjede komission, så rykker det altså. - Der har man jo allerede aktive kunder, så skal man bare ud og starte flere ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Get-staked.

Jeg er Team Coordinator i DubLi Network, og vil lige tillade mig at svare på de spørgsmål du har skrevet ned.
Måske er det rart at få en anden synsvinkel, da det virker som om at du og Christian har set sig lidt sure på hinanden.

get-staked.com:
1. VP og SVP er der vel kun en af hver?

Det Christian mener (Og nej, det skal ikke forstås som om at jeg omtaler mig selv i 3. person :b)
- Det er simpelthen at der kun er én, i hele verdenen i skrivende stund som har opnået SVP

Der findes mange VP'ere rundt omkring.

get-staked.com:

2. Dine credits bliver vel kun solgt til de vip's du selv har skaffet? Og du tjener jo kun penge på vip's?
 
Delvist sandt.

Dine credits bliver solgt til VIP kunder, men de kan også manuelt købe dit lager.
Du tjener kun penge på VIP kundernes abonnement, når du har Credits på dit Backoffice.
Du modtager stadig kommission fra kundernes varekøb, uanset om de er VIP eller ej.

get-staked.com:
3. Jeg ville selv finde alternativer til de tilbud jeg ville få på køb af fly+bil+hotel, og ikke bare antage at dublis priser er billigs, hvordan sikre de sig at de kan give 7% på alt, her tænker jeg også på apple produkter?

 DubLi er forbundet til affiliate netværk som f.eks tradedoubler og partnerads. De er blandt de højest rangerede i de forskellige affiliate netværk der er, og får derfor høj komission hver gang de sælger et produkt via søgemaskinen.
Det er dér pengene kommer fra.

get-staked.com:
4. Når tiden kommer til at man køber dagligvare online er der nok alternativer der ikke koster 20 euro om måneden at benytte, og hvor der stadig er rabatordninger, men dette er jo hypotetisk, da det ikke findes pt så synes nu ikke at du/jeg kan bruge det som argument.
 

Jeg vil stadig holde fast i at det er et argument som der er hold i, simpelthen fordi at DubLi tilbyder rabatten udover det man normalt ville få hos butikken, grundet affiliate systemet som beskrevet længere oppe.

get-staked.com:
5. At en person kan købe en bil for 52 euro er da fint, men det kan man jo på så mange andre sites

Jeg har aldrig været fan af penny auktioner selv - Derfor vælger jeg ikke at dele det når jeg præsenterer firmaet.

get-staked.com:
6. At en virksomhed der er på børsen ikke kan være ulovlig er jo direkte en usaglig kommentar. 
 

Det er sandt - Dog viser det at firmaet gerne VIL frem

get-staked.com:
Vi er nok bare komplet uenige omkring dette koncept og du er meget længere fremme end mig, og tænker nok mere på hvad de kommer til at tilbyde. Jeg ser på hvad de tilbyder som det er nu, og det er der efter min mening ingen værdi i. Om folk så vil bruge 150kr om måneden og føler at de får noget ud af det er jo så deres sag og hvis du kan lave en foretning på det er det jo perfekt. Men i mine øjne er det pyramidespil.

Det var nu ellers et meget fint korthus du viste - Her et modsvar :)

 

">

Sådan dér kan vi blive ved :)

">

">

">

">

">

">

">

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian,

tak for hjælpen, først og dernæst ville jeg gerne have svaret fra Get.Staked da han selv anden gang han skriver kalder creditspakkerne for marketingspakke. men det er nu også ligegyldigt for der blev ikke svaret på mit spørgsmål...heller ikke tredje gang og det viser jo for mig at han ikke har det hele med som det bør.

men ja enig bliver vi nok ikke fordi han selv vælger at se på nuet og jeg kigger i fremtiden.

så herfor er det endnu en gang tak for hjælpen og tillykke med din rang, den er velfortjent.

venlig hilsen Christian K.

ps. BBMAX koster 159.95 E.

pps. mødes vi i Middelfart ?

@Get _staked: sålænge vi er enige om uenigheden er vi da nået langt. men ja, fordi jeg ser muligheden i at skaffe en levevej for mig og min familie gennem en passiv indkomst har jeg selvfølgelig sat mig ind i mange ting som andre ikke har og det kan godt være det virker forkert af mange, men det er min butik og jeg vil kende hver vinkel af den uanset godt eller skidt.

jeg har et ønske om vi kunne snakkes ved næste år engang og så tag den igen derfra.

for ærlig talt, føler jeg at jeg spilder krudt da du ser begrænsinger frem for muligheder, og jeg ser det omvendt, der skal beviser på bordet før den er hjemme.

bare rolig du er ikke den eneste der har det sådan.

hav en god dag. 

venlig hilsen Christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 4 person

Kasper Kristensen:
Hvad er Wellstar?

Kasper,

Wellstar er et forholdsvis ungt firma der sælger nogle gode sager brygget på alger. Og kort efter at de var startet op i lille danmark kom de i Bandit tv for det var pyramidespil osv.

alle ved at der ikke findes andre strukturer i firmaer end denne kendte form, forskellen er at folk forbinder det med det samme med noget ulovligt når det er nyt, typisk jante tilhængere.

OG der var problemer med dansk varedeklaration, altså teksten på etiketten, (det var derfor jeg troede du havde prøvet Wellstar) og derfor valgte Wellstar ikke at tage kampen op i lille DK men sige : "lille jer i Danmark, kan i have det godt?" og lukkede for et ellers potentielt marked. Ville jeg nok også have gjort for det så rigtig godt ud i andre lande.

hilsen Christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

get-staked.com:
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/05/02213126.htm

Get-Serious.com, hvad har det med DubLi at gøre ? du sammenligner jo direkte fupnumre med et seriøst firma.

det kan jeg ikke bruge til noget.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det paradoksale er jo at vi prøver at hjælpe hinanden, jeg prøver at advare dig forde jeg tror det er scam, og du prøver at informere mig forde du tror det er en god foretning.

Så vil bare sige held og lykke med det Christian, giv en update når det begynder at rykke :)

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og klart du føler dig ramt hvis du investere meget tid og penge i det, det har ikke været meningen, god vind..

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Så vil bare sige held og lykke med det Christian, giv en update når det begynder at rykke :)

Mange tak og aftale.Skype-CoolSmile

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Og klart du føler dig ramt

hehe...nej det "mit" firma det berører, og ja fordi jeg investerer en hel del tid i det (som du kunne se).

men intet personligt her.

og tak for "kamp".Yes

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:

Det paradoksale er jo at vi prøver at hjælpe hinanden, jeg prøver at advare dig forde jeg tror det er scam, og du prøver at informere mig forde du tror det er en god foretning.

Så vil bare sige held og lykke med det Christian, giv en update når det begynder at rykke :)

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad det er du gerne vil se.
Kan vise dig en udbetaling på en konto på cirka 11.000 Euro hvis det skulle være.

Ved ikke helt hvad det er du vil se, før du er overbevist, men svar mig gerne med hvad du helt konkret mangler, så vil jeg gerne vise :) 

Side 10 ud af 33 (329 indlæg)