Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 3 ud af 33 (329 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-04-2007 22:48:52
Forfatter: Lasse K
Det forstår jeg ingenting af. De 500euro er det ikke et gebyr, for at kunne sælge shops osv. i rigtig mange lande?


Nej, de €500 er betaling for de 12 shop gavekort. Med oven i hatten får Du så alt det andet, men det er for meget til at skrive her.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Dimitri.


hmm... jeg undre mig ganske meget over at man som selv erklæret Clairvoyant vælger at arbejde med en virksomhedsform der bygger på at udnytte folks forhåbninger om at blive rig og tjene penge.
Jeg siger ikke at du er skruppelløs eller gør sådan, men som clairvoyant bør man så ikke kunne se "klart" nok til at gennemskue denne "udnyttelse" af andre menneskers svage sider, som MLM drømmen altid udnytter og lever af..?



det skrevne er fra egen erfaring, da jeg har været i et par selskaber gennem de sidste mange år, og har fulgt med på sidelinjen i endnu flere år, og set på et utal af selskaber...


Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Cheops, lad os da høre hvilke selskaber du lod dig "forføre af" - hvorfor du valgte dem - og med hvilket motiv....!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dvs dubli er blot en webshop man lejer for et år adgangen?
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Uanset selvskab er det drømmen om penge, hurtige penge eller mange penge der lokker folk med i dem.


Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Kære Cheops.
Dine konklusioner hører hjemme på en anden tråd end denne. Spørgsmålet gik på Dubli.

Jeg vil da foreslå at du starter en tråd selv her inde. Men undlad at konkludere...Stil hellere spørgsmål.

Det er hundredfold mere frugtbart. Forum her er et vækstmedium. Ikke en brok-kasse. Så; Stil spørgsmål i stedet. Eller bidrag med egne (Ikke trediehånds) eventuelt negative erfaringer. Ellers er dine generaliserende indlæg helt uden valør.



Per Vedby

Uafhængig Distributør af Forever Living Products

http://jobbetfordig.dk
*****************************************************************************************

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene alle sammen!

 

Jeg har længe droppet tankerne om dubli, da jeg synes det er utrolig svært at gøre sig klog på projektet. Der er så mange ting bag det hele, som jeg ikke kan gennemskue, så det er ikke noget jeg vil gå i gang med!

Tilmeldt 11. Nov 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse


 


DubLi er skabt som en konkurrent og en forbedring til de forskellige andre e-handels portaler der i dag findes rundt om på kloden, men med den store forskel at man kan sælge og handle på en mere hensigtsmæssig måde på tværs at landegrænser end man kan i dag. Køber og sælger kan vælge hvilket land man vil handle i.


 


Af flere forskelle fordele kan nævnes:


- At det for den almindelige bruger ikke koster noget at sætte vare til salg på DubLi Worldwide Trading, man afregner først når man har et salg. (solgt eller gratis).


- At du modtager bonuspoint hvis du gennem ”Tip en ven” er medvirkende til et salg. (Gælder for alle der bruger DubLi Worldwide Trading)  .


- At du modtager bonuspoint hvis du er medvirkende til at sælge en ”prof” netbutik på DubLi.


- At du kan selv vælge at blive ambassadør for DubLi Network og få andel i det salg der foregår mellem dine forskellige kunder og shops på nettet.


- At det er mulig at sammenkøre kunders nuværende netbutiker med DubLi Worldwide Trading, så der kommer en større eksponering at deres produkter.


- At du pt. automatisk vil starte i DubLi Network som Team member.


- At dit arrangement i DubLi Network vil være en kombination af kunder, shop og netværksbygning primært i unilevel.


 


Bonuspoint fra ”Tip en ven” vil primært kunne bruget til køb af forskellige tilbud, så som rejser m.m. Her behøver man ikke at være inde i Netværksdelen.


 


Alt i alt har du i DubLi Network muligheden for at få andel i den voksende nethandel og derigennem skabe dig en forretning som hurtig vil blive global.


 


PS. DubLi er skab af en dansk iværksætter fra Kolding )


 


Carsten E. Woetmann


 


www.dublinetwork.com/8921


Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil meget gerne fortælle mere om Dubli. 

 

Der ligger ret mange muligheder i dette. Jeg vil gerne hjælpe med at finde ud af, hvilken af mulighederne, som evt. passer den enkelte.

Så kan de som har lyst selv vurdere, om det er noget eller ej. Mere reelt kan det vist ikke blive.

 

Hvis du er interesseret, så skriv en mail til san@powershops.dk

Så skriver eller ringer jeg tilbage, alt efter om du ønsker mail ell. opkald

 

Du kan også gå ind på www.powershops.dk og hvis du tilmelder dig "iøvrigt ganske gratis",  har du mulighed for at surfe rundt derinde, og få et overblik

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej lasse :D Jeg søgte på google efter Dubli og røg ind på dette forum, læste alle dine spørgsmål. Jeg syntes heller ikke om Dubli. Men jeg faldt over en anden forretning som jeg virkelig ser en KÆMPE mulighed i også fordi de handler med et nyt og banebrydene produkt som aldrig er set før.

 

Jeg vil råde dig til at kigge på dette link www.endeligfri.nu/agel

Kontakt mig hvis du kan se den samme mulighed i det som jeg kunne ;)

Side 3 ud af 33 (329 indlæg)