Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en leverandør til T-shirts, hættetrøjer mm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at opstarte en mindre t-shirt virkosmhed som til at starte med skal sælge T-shirts og hættetrøjer mm. med print.

Efter at have kontakt med flere producenter fra Kina, er jeg blevet usikker på hvad der kan svare sig (pris og kvalitet)

Da min viden om T-shirts og modeller er relativ føler jeg at jeg er faret vild i en jungel af muligheder og vil gerne tage det rigtige valg.

Vil det være klogere at starte med en producent her hjemme i DK (her tænker jeg på kommunikation og kvaliete)

eller skal jeg starte med at bestille fra ex: Vietnam og Kina?

Er der nogen god producent her hjemme eller i udlandet?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor mange havde du tænkt dig at købe af gangen med samme print på ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også selv igang med at oprette en lille side gesjæft med noget salg af tøj.
Jeg går med de samme bekymringer, som ovenstående der oprette denne tråd.
Dem jeg har snakket med i Asien, ville have at man minimum bestilte 800 stk's af gangen, dette syntes jeg er alt for meget. Jeg går og tænker i omegenen af 200 tshirts og sweatshirts som en opstart, men ved stadig ikke om jeg skal gå efter en importør fra Asien, eller EU.. er der nogle der har nogle gode råd? eller ved hvilke firmaer der er til at stole på, mht. til kvalitet og pris?

Håber at der er nogle der kan hjælpe lidt :)
MVH ECS

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail på himynameismads@gmail.com

Så vil jeg prøve at hjælpe dig, eller peje i den rigtige retning.

Har et mindre tekstil trykkeri, og har derfor en bred vifte af leverandøre og producenter..

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at send et design og antal til mig på info@tex-tryk.dk så skal jeg lave en pris til dig hvor alle vare bliver lavet på dansk jord. 

Jeg kan fortælle dig at kina er ikke så varmt en emne som det har været eks Lego´s produktion af tøj er hentet hjem igen. Dog ikke i DK men heller ikke i kina

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas

Ja, det er virkelig en jungel derude... men dit koncept lyder spændende.

Jeg er bosiddende i Vietnam, Hanoi, og har opstartet eget firme herude, hvor jeg laver kvalitetes kontrol og sørger for logistikken i forbindelse med  eksport til DK af bla. tekstil varer. Jeg kan kun anbefale dig at få produceret i Vietnam. Son flere har skrevet til dig, så er kvaliteten i Kina ikke okay, men det er den her, og det er Vietnam producenterne søger til. Næsten alle de store sportsproducenter som Nike, Adidas mm får produceret her, og det samme gør det dansk/internationale firma Mascot, som lavet arbejdstøj! check evt. www.mascot.comnettet.

Jeg har rigtig gode kontakter herude, og vil gerne arbejde sammen med og hjælpe dig igang. Du må meget gerne skrive til mig herinde med lidt yderligere detaljer. Det jeg ser som det umiddelbare største probleem er kvantiteten - der er svært at få små mængder produceret. Hvilket antal tænkte du på? 

Jeg kan absolut kun anbefale dig at få produceret i Vietnam såvel med hensyn til kvalitet som pris. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh MEK

 

 

 

 

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bosiddende i Vietnam, Hanoi, og har opstartet eget firme herude, hvor jeg laver kvalitetes kontrol og sørger for logistikken i forbindelse med eksport til DK af bla. tekstil varer. Jeg kan kun anbefale dig at få produceret i Vietnam. Son flere har skrevet til dig, så er kvaliteten i Kina ikke okay, men det er den her, og det er Vietnam producenterne søger til. Næsten alle de store sportsproducenter som Nike, Adidas mm får produceret her, og det samme gør det dansk/internationale firma Mascot, som lavet arbejdstøj! check evt. www.mascot.com på nettet.

Jeg har rigtig gode kontakter herude, og vil gerne arbejde sammen med og hjælpe dig igang. Du må meget gerne skrive til mig herinde med lidt yderligere detaljer. Det jeg ser som det umiddelbare største problem er kvantiteten - ofter er 500 stk det absolut mindste, hvis du skal have en god pris!

Jeg kan absolut kun anbefale dig at få produceret i Vietnam såvel med hensyn til kvalitet som pris og kan garantere 100% for de producenter jeg arbejder sammen med. Du er meget velkommen til at kontakte mig for yderliger infomation.

Mvh MEK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)