Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at programmere i.. Hvilket skal jeg bruge?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Notepad++ kan man aldrig gå galt med, den har også autofuldførelse som DW, man skal bare ind i indstillinger og slå det til :P 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er grunden til du ikke bare bruger Dreamweaver?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Notepad++ er GE-NI-ALT...

Netbeans er også en editor der minder om dreamweaver - sidder faktisk og tester det i dette øjeblik.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Jeg er af en eller anden grund ikke vild med det.. Men nu er der mange der har nævnt Notepad ++, så det vil jeg da prøve! :)

Tak for svar!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er jo også Eclipse. Det er da nærmere Dreamweaver end Notepad++

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på eclipse, det er gratis og der er plugins til stort set alle sprog. Der er også et til php, det hedder vist phpeclipse. Fantastisk værktøj/platform

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

For satan i kommer med gode bud, vil tjekke dem alle ud!! :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet mange forskellige programmeringsværktøjer, og er kommet til den konklusion, at det er vigtigt at vælge et værktøj som man føler er intuitivt, og som hjælper en, og ikke dræber kreativiteten. Det er jo ret individuelt hvad det så vil være. 

En vigtig faktor for mig er typisk også, hvor store eller små projekter jeg arbejder på. Hvis du arbejder på store projekter, og måske har brug for SVN check-in, vil Eclipse helt sikkert være et godt bud.

Arbejder du primært på mindre projekter vil Notepad++ helt sikkert være et godt bud. 

Der er kommet flere gode bud her i tråden...

mvh Carsten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har prøvet mange forskellige programmeringsværktøjer, og er kommet til den konklusion, at det er vigtigt at vælge et værktøj som man føler er intuitivt, og som hjælper en, og ikke dræber kreativiteten. Det er jo ret individuelt hvad det så vil være. 

En vigtig faktor for mig er typisk også, hvor store eller små projekter jeg arbejder på. Hvis du arbejder på store projekter, og måske har brug for SVN check-in, vil Eclipse helt sikkert være et godt bud.

Arbejder du primært på mindre projekter vil Notepad++ helt sikkert være et godt bud. 

Der er kommet flere gode bud her i tråden...

mvh Carsten

 

Hej Carsten.

Da jeg startede med iMediaMan der købte jeg Artisteer, fordi man kan gør mange spændene ting, og de ting som Artisteer ikke kan klare, har jeg nu valgt at bruge Notepad ++ til :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Lindemose:

Der er en grund til, at nogle programmer er dyrere :)... Så skal du være glad for, at du ikke udvikler i f.eks .net hvor man skal have visual studio *GGG*

Sikke noget sludder.

Hvis vi snakker om webudvikling, som er tilfældet her, så behøver man ikke Visual Studio for at udvikle i .NET. 

Man kan sagtens kode ASP.NET i f.eks. Notepad. Derudover findes der gratis Express versioner af Visual Studio, Visual Webdeveloper og SQL Server mv.

Hvis man ikke vil anvende Microsofts værktøjer, så findes der f.eks. Mono Develop, så det er ikke korrekt at man er nød til at bruge Visual Studio ;)

 

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)