Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bruger + gateway

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Er lige startet her på forumet og er ligesom flere i andre tråd ved at vælge hvilken betalingsgateway jeg skal have. Jeg har dog undersøgt de flere af udbyderne (de største i det mindste) og deres API'er og mener faktisk kun at det er ePay der tilbyder det mest proffesionelle og avancerede produkt. Er der nogen der har prøvet/har erfaringer med dette?


Mvh


Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Først og fremmest velkommen på amino. Jeg har hørt meget godt om www.fribetaling.dk, som både skulle være meget simpel at bruge, og ikke mindst billig. Derudover har jeg hørt lidt til www.quickpay.dk, www.interpay.dk og www.unipay.dk - som skulle fungere god. Wannafind og dandomain skulle ogås have noget meget driftsikre løsninger. Lidt af hver, og en del at kigge videre på - håber det kan bruges ;-)

God påske!

// Jesper Skov

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg anbefaler scannets betalingsgateways løsning .. supporten kan være lidt langsom da det ikke er alle der er klar over at man kan have en betalingsgateway uden at have en shop også men udover det fungerer det fint :)

 / Mikkel

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til Amino, Thomas. Jeg håber du må finde massevis af inspiration og gode råd herinde - ellers spørger du bare.

Omkring gateway, så benytter vi selv ePay og er meget tilfredse med dem. De har en superb support hvor man kan kontakte dem via telefonen, samtidig med at deres priser er konkurrencedygtige med f.eks. Quickpay og lignende.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Mht. API så har quickpay.dk også et rigtig godt API.

 

Mvh.

Henrik

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)