Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guld sælges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen herinde der er "guld-eksperter" - eller bare ved lidt mere end mig :-)

Jeg har en 1 oz krugerrand liggende, som efter hvad jeg kan se af nuværende guldpriser er mellem 8000-9000 kroner værd.

Nu er mit spørgsmål så - er det nu der er tid for at sælge, eller skal den gemmes lidt ?

Hvis det er nu den skal sælges, hvor sælger man så sådanne en ?

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig til at sige om prisen vil stige eller falde.. så vil jeg holde mig fra.

http://www.pr.dk/guld/guldkurs.htm

Kan du købe sælge guld - bemærk dog at de på krugerrand giver 91% af værdien ved køb og tager 106% ved salg - så der er vist spread...

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dagbladet B.T. har i dag et par artikler om emnet. De ender sikkert på online versionen i morgen eller inden længe.

Salg af guld er vist i meget høj kurs for tiden om det er rette tidspunkt er vist ligesom køb/salg af aktier- hvad siger din fornemmelse digBig Smile

Hejsa

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tror på at bekymringerne som der er i markedet for tiden vil falde, ja så skal du sælge.

Hvis du tror at bekymringerne fortsat vil være der eller at der vil komme flere dårlige nyheder om verdensøkonomien, så skal du beholde den.

Ud fra de nuværende guldpriser vil jeg værdisætte den til ca. 9100 DKR.

Hvor du kan sælge den henne ved jeg ikke :)

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bifalder dette svar. PR.dk ved hvad de laver. Deres priser er offentlige, opdateres dagligt og

de laver ikke "det er jo gammelt guld, du kan få en flad 50.- grammet" over for folk!

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)