Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt firma søges - ellers kan det blive en god ide til en ny forretning!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer!!

Jeg er interesseret i og høre om det kan lade sig gøre at få fragtet noget fra USA til Danmark.?

Jeg skal bestille nogen glas fra firmaet www.artlandinc.com, og de levere KUN til USA, og IKKE resten af verden. Jeg har ikke en adresse i USA, men vil gerne have de glas.

Findes der et fragt firma der vil kunne modtage disse glas fra Artlandinc også videre sende det til min danske adresse?

Håber nogen af jer vil kunne hjælpe, ellers skulle man da overvejer at åbne et firma der kunne løse dette problem!

Mvh

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et transportfirma, der hedder "DHL" mon ikke de kan stå for leveringen.

Har du kontaktet producenten og spurgt om levering til DK. Mon ikke de er interesseret i at sælge?

Hvordan går det med dit coaching portal projekt? Hvilket navn endte du med at vælge?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

JA DER ER! men kan fandme ikke huske hvad firmatet hedder.. mener de gør i bildele..

leder lige efter et link..

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/

http://myus2.myus.com/

Jeg har INGEN forbindelse til disse firmaer og kender intet til dem.. men der er et par muligheder

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps www.shopusa.com skulle være ret gode, men vær opmærksom på de sendes med Post dk, som tager ret voldsomt ved hvad angår told...

Mvh Kristian

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon:
Der er et transportfirma, der hedder "DHL" mon ikke de kan stå for leveringen.

Tak for din mail..

Jo der er mange fragfirma der vil kunne levere, men det kræver vel stadig en adresse i USA hvor butikken som sælger disse glas kan levere det til, også skal fragtfirmaet levere det videre til mig i DK.

mankon:
Har du kontaktet producenten og spurgt om levering til DK. Mon ikke de er interesseret i at sælge?

Ja som jeg skrev levere de ikke til andre lande end USA!

mankon:
Hvordan går det med dit coaching portal projekt? Hvilket navn endte du med at vælge?

Mange tak, det går faktisk rigtig godt, en masse har vist interesse også arbejder jeg hårdt med blive klar til informationsmøde.

Tak fordi du spurgte ind. Navnet er kommet på plads, men har ikke "købt domænet" endnu så det går jeg lidt stille med dørene, men jeg kan sige dig det ikke blev nogen af dem der var afstemninger på :)

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian T:
Jeps www.shopusa.com skulle være ret gode, men vær opmærksom på de sendes med Post dk, som tager ret voldsomt ved hvad angår told...

dvs jeg skal betale noget afgift eller hvordan?

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som alt andet købt uden for EU skal der betales told og moms, det også af fragten... Desuden tager postdanmark 150-160kr + moms i gebyr...

Mvh Kristian

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian T:

Som alt andet købt uden for EU skal der betales told og moms, det også af fragten... Desuden tager postdanmark 150-160kr + moms i gebyr...

Mvh Kristian

Tusind tak for din hjælp, det var jo lige præcis den side jeg søgte du har reddet mig TAK :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme Big Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)