Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af enkelte hardware dele

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg overvejer at starte en lille hobby forretning, og vil høre om i kende nogen grosister, som sælger hardware fra følgende producenter:

 

Abit

Intel

 

Og ydermere harddisk, ram og tv-kort.

 

Det er mere så jeg kan nøjes med at være forhandler et sted hvis det var muligt.

Og så skal der helst ikke være krav til hvor meget der skal handles for.

 

Mvh

Jesper

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte Data Team eller D-C-S, de dækker vist begge dit behov, og har ingen krav til hvor meget der skal handles for.
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, og tak for svaret..

 

Jeg har sendt en mail til Data Team, for at høre om de kan skaffe noget hjem som de ikke har..

 

Har du erfaringer med nogen af dem?

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, handler med begge de nævnte virksomheder, og har ikke haft nogen nævneværdige problemer. Jeg har også hos dem begge fået bestilt specielle varer hjem som de ikke har haft i deres sortiment, jeg ved dog ikke om det er ved alle kunder eller i alle mængder varer de gør det.
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa....

Interdata i Silkeborg har jeg handlet en smule med.
http://www.interdata.dk/

De forlanger dog minimumskøb pr. ½ år på omkring 30.000 Excl moms.
Synes dog jeg ville biddrage med hintet aligevel...



Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Inter-Data har dog ikke Abit som Jesper søger, men ud over det kan jeg også varmt anbefale dem.

Mhs. til de distributører der har minimumsgrænser for indkøb så er det ofte ikke noget man skal lade sig skræmme væk af, man kan tit handle der uden problemer selvom man måske kun køber meget lidt der.
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej du kan også prøve ingram micro jeg mener ikke at de har ngen kravtil hvormeget der skal købes for. 

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg går udfra at du skal selv skal samle udstyret vil det i mange tilfælde være billigere at handle med prc-data erhver, shg.dk bj-trading..


Hvor det ikke kan betale sig er at handle ved Ingram micro,, de er alt for dyre, har en total useriøs service overfor små forhandlere hvor man mener at de godt kan vente 5 mdr på udstyr og betale samme pris som da de bestilte på standard varer som ati, linksys og saphire. og når du så skal have det repareret bliver du smidt videre til producenten.

Så mit råd er; få dankort og shop på gate2prices.dk eller edbpriser.dk det er langt billigere og klart den bedste service du får ved det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 22:34:45 Forfatter: Brian Knudsen Da jeg går udfra at du skal selv skal samle udstyret vil det i mange tilfælde være billigere at handle med prc-data erhver, shg.dk bj-trading..


Hvor det ikke kan betale sig er at handle ved Ingram micro,, de er alt for dyre, har en total useriøs service overfor små forhandlere hvor man mener at de godt kan vente 5 mdr på udstyr og betale samme pris som da de bestilte på standard varer som ati, linksys og saphire. og når du så skal have det repareret bliver du smidt videre til producenten.

Så mit råd er; få dankort og shop på gate2prices.dk eller edbpriser.dk det er langt billigere og klart den bedste service du får ved det...


 

Jeg fik mit log ind til DCS i dag, og har lige været inde at kigge.. Alt hvad det sælger er ca. 100 - 200 kr dyre end ved shg og de andre.. Så Du har nok ret i at det ikke kan betale sig at blive kunder sådan nogen steder..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej



Det har også undret mig meget hvordan forhandlere kan være billigere end distributører, er der nogen der ved hvordan de kan gøre det. Jeg søgte f.eks. efter lenovo v100 min leverandør solgte den for 7400 ekskl. moms, og en hjemmeside solgte den for 6999 inkl. moms det er meget mærkelig.



www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)