Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af enkelte hardware dele

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
ibm/lenovo computere er normalt billigere fordi de er parallelimporteret også isat dansk tastatur - det vil bare sige at der kommer problemer ved reklamationssager, da den danske afdeling har nægtet at reparere computere der er parallelimporteret.


Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg så fundet en spm til dels opfylder det jeg har brug for..

 

Hvordan klare man det med Garanti osv? Altså når nu jeg sælger en maskine til kunden, så har han jo selvfølgelig kviteringen som garanti bevis, men er det det?

 

Ellers skal der mere til?

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ret simpelt du gemmer kvitteringen fra din leverandør og skriver en kvittering til kunde på udstyret plus din avance.. ;)

 

Så håndtere du bare fejlbehæftet udstyr efter købeloven eller sender bolden videre til din leverandør.. :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har én ekelt gang (hos Conta Datasystemer) oplevet at da jeg troppede op med et defekt bundkort fik jeg den kolde skulder, de tilbød kun et års garanti på det pågældende mærke, så det måtte være mit eget tab at give kunden et nyt bundkort. Jeg har dog ikke oplevet eller hørt om den slags problemer andre steder.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
#Centry

 

Hvis det er laptops.dk du tænker på så kan ibm ikke frasige sig ansvaret selvom det er parrallel importeret.. Sidste gang jeg bestilte derfra fik jeg en der havde været i australien..

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
brian:

Jo det kan de sagtens.
For du skal klage til butikken og ikke til ibm danmark, da du ikke har købt varen direkte af ibm23.
derefter sidder butikken med problemet og her er jeg ret sikker på ibm danmark har sagt de ikke gider tage den ind, men butikken må sende til det pågældende land den er købt i.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)