Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt priser fra USA til EU lande (hvad giver i og hvem bruger i?)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i den indledende fase af opstart af web shop virksomhed, men har lidt spørgsmål til blandt andet fragt.

Det drejer sig om varer der primært vejer ½-1 kg pr enhed og koster i vejl. udsalgspris 120-150 kr, så det er forholdevis tunge produkter uden særlig høj pris.

De skal fragtes fra New York (omegn) til et lagerhotel i Tyskland.

Pakke størrelsen er fra 400 kg af gangen og opefter når jeg skal bestille.

Der skal betales 10% af fragtprisen ?

Hvordan får i fragtet jeres varer og hvad giver i ca, jeg tænker både på sø transport og luftfragt ?

Håber dette er fyldestgørende til at nogen kan hjælpe med dette emne.

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad land er dit firma registreret i ?

Med hensyn til fragt afhænger prisen af vægt og volumen på godset. på grund af de ret høje handling omkostninger ved søfragt skal du minimum sende 1-2 kubikmeter gods før det kan betale sig at. sejltiden er ca. 14 dage fra newyork til Hamburg.

Almindelig luftfragt er betydeligt dyrer at bruge men transittiden er meget hurigt. 2-4 dage.

"Der skal betales 10% af fragtprisen ?"  Hvad mener du med det spørgsål ?

 

Mvh

Ravn

 

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet er ikke registreret endnu, men planen er Tyskland da varene skal sælges til det tyske marked.

Leder samtidigt efter godt lagerhotel med pick&pack i Nord Tyskland.

Ja jeg kan godt se på de priser jeg har fået opgivet at det er en halv dyr affære medmindre man bestiller et kæmpe parti varer med det samme, men man er jo også lidt nervøs for om nu ens produkter kan sælges, så jeg er ikke meget for at ligge inde med et kæmpe varer lager til at starte med.

Mht de 10% mener jeg at der skal betales Told af fragten også så vidt jeg kan se.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Med hensyn til fragten skal du være opmærksom på at prisen kan variere meget fra firma til firma. Husk altid at få en tilbud som en  "All IN" pris, det er vigtigt at du får det på skrift.

Told beregnes af varens pris + fragtomkostninger. 

Prøv evt. at få priser fra følgende firmaer:

DSV

Damco

Shipco 

Mvh

Ravn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

jeg har en kanon bud til dig 

jeg handler selv med spedition og fragt firma  og de klar de hele for mig både på sø transport og luftfragt til ok priser ..jeg er også sikker på at de klar tolden så skal man ikke tænk på andet end at vent til varene kommer 

du kan skriv til mig hvis du vil hav mere info  monser1979@hotmail.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mons:
du kan skriv til mig hvis du vil hav mere info  monser1979@hotmail.com 

 

Hvorfor er det lige at du er så hemmelighedfuld med hvem firmaer er ???   hvad har du at skjule ?

mvh

Ravn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

nej slette jeg er ret ny her og er ikke klar over hvad man må og ikke må på denne side ,, 

men det stad jeg hander er hos prime cargo i kbh. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mons:

nej slette jeg er ret ny her og er ikke klar over hvad man må og ikke må på denne side ,, 

men det stad jeg hander er hos prime cargo i kbh. 

Hvorfor lyver du!!  

Du har jo i går den 23.8.2011 skrevet følgende (http://www.amino.dk/forums/t/133728.aspx)

"jeg arbejder selv i en spedition og lagerhotel virksomhed jeg vil anbefal dig at send det med GLS det er langt billiger end post Danmark , det kommer også an på hvor meget du sender og hvor meget vægten er ..."

Iøvrigt har primecargo ikke kontor i KBH men i Greve!

 

Ravn

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tag en snak med Modul Transport 

Har selv haft et par møder med dem her i opstarten (også import fra US) og de kan helt sikkert hjælpe dig med dine spørgsmål + de har nogle ganske fornuftige priser.

/Agent

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12673
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:
og de kan helt sikkert hjælpe dig med dine spørgsmål + de har nogle ganske fornuftige priser.

Sammenlignet med hvem ??

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)