Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender Lager Hotel med Pick & Pack Nord Tyskland ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nu forgæves forsøgt at finde et lager hotel i nord tyskland der tilbyder Pick & Pack, men det er ikke lykkedes, derfor denne tråd.

Der må være mange af jer der også benytter jer af dette ?

Det skal siges at varene skal sælges / sendes til det tyske marked.

Hvem kan i anbefale og hvad betaler i for denne service.

Det skal helst være i Nord Tyskland da jeg så har lettest ved at kører derned engang imellem, men dette er dog ikke noget ultimativt krav.

MVH

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker.

Er der nogen andre der har et bud ?

Der må være en del herinde der bruger lager hotel i Tyskland.

MVH

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale, at du tager fat i Karsten fra Business Center Nord, som Henrik linker til... Hjælpsom og meget behagelig mand...

Men ellers findes der en milliard (overdrivelse fremmer forståelsen) af sådanne setup alene i Nordtyskland...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Svendborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg vil prøve at tage fat i Karsten.

Du skriver at der findes en milliard ?

Det lyder mærkeligt for jeg har både selv forsøgt i lang tid, samt fået en kammerat der har boet i tyskland i 17 til at finde frem til et lager hotel med pick & pack service ?

Kan jeg få dig til at smide 3-4 links til nogle af disse som du nævner hvis du har tidYes

Tak for hjælpen indtil videre Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej prøv primecargo as  det er dansk og er sikker på at det har en afdeling der 

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg er selv bosiddende i Flensborg og har en lagerhal i Handewitt (Flensborg) hvorfra jeg leverer den service du efterspørger. Jeg har på nuværende tidspunkt 5 danske webshops og enkelte detailkunder, hvor jeg fungerer som lagerhal og distribution. Altså sender bestillinger afsted dagligt, til DK, DE og resten af verden. Lad høre fra dig, hvis du er interesseret.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

plutoo=> Jeg har også lager i Handewitt (ejer det selv). Hvor ligger dit lagerhotel? skriv evt. bare en PB - vi kunne da altid mødes hvis du havde lyst til at netværke lidt.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille liste for en uge siden med en 5-6 links til lagerhoteller, men det er lidt forskelligt hvor de holder til (ved faktisk ikke om der er nogen i nordtyskland) men hvis du skulle være interesseret alligevel, så bare skriv her i tråden, så sender jeg den til dig

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

plutoo:
Jeg er selv bosiddende i Flensborg og har en lagerhal i Handewitt (Flensborg) hvorfra jeg leverer den service du efterspørger. Jeg har på nuværende tidspunkt 5 danske webshops og enkelte detailkunder, hvor jeg fungerer som lagerhal og distribution. Altså sender bestillinger afsted dagligt, til DK, DE og resten af verden. Lad høre fra dig, hvis du er interesseret.

Send gerne priser på PB hvis ikke du vil oplyse dem her.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)