Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der mest fornuft i?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg håber, mange af jer har lyst til at komme med et bud på, hvilken af nedenstående muligheder, der er mest fornuft i at starte op?

På forhånd mange tak!

 

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kitt,


Onlinesalg af smykker og kunst

Jeg tror den ide er ved at være udtømt der findes en million små hobbyvirksomheder der sælger det online, samt et par store virksomheder.

 

Onlinesalg af festtøj til kvinder
Hvis du kan lave et spændende koncept, og noget der ikke er set før tror jeg det kunne være en god ide.

 

Renskrivning efter lydfil, diktafon, koncept samt korrekturlæsning (bl.a. af hjemmesider) 
Super spændende ide, og ikke bare en webshop, jeg tror helt sikkert på denne ide, og det ser også ud til andre aminoer er enige.

 

Onlinesalg af headers og e-book covers til hjemmesider (både forproducerede og individuelt fremstillede) og Medlemsside med salg af fotos og grafik til hjemmesider 

Der er alt for meget salg af templates og grafik på netttet, og de få spillere der er, er kæmpe store. Så tror du får svært ved at få et ben indenfor her.


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu fik jeg desværre stemt før de sidste fire valgmuligheder kom på, så hvis jeg kunne lave min stemme om, ville jeg stemme på den med diktafonen.
Det er noget jeg engang imellem går og mangler.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Smykker har bare den fordel at de ikke er så tidskrævende som renskrivning. Samtidig er avancen enorm :)
... det afhænger af konceptet og markedsføringen, men jeg mener ikke det er umuligt at få en fod indenfor her. Der er virkelig mange butikker om buddet, men de fleste er drevet af private med begrænsede ambitioner om hvor stor markedsandel de ønsker og ofte et lavt markedsføringsbudget.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kitt,

Jeg synes at du skal vælge det du synes er sjovest, og det du helst vil arbejde med. Det er der størst chance for at du får succes med. For når det bliver dagligdag og den føste efori har lagt sig, så skal det stadig være noget du gider arbejde med.

Det er ofte når man har modgang, at man får testet om man virkelig brænder for det man laver...

mvh Carsten


Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære aminoer

Det er superdejligt at få nogle meninger og rigtig interessant med jeres gode kommentarer - så bliv endelig ved, det er mig en virkelig stor hjælp.

Mange hilsner Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil give Carsten ret, vælg noget du brænder for. Find evt en niche indenfor det der interesserer dig, så du adskiller dig fra dine konkurrenter...
Held og lykke med det.



Tina



Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for de foreløbige stemmer og svar. Jeg kunne helt sikkert godt bruge nogle flere besvarelser rimelig hurtigt, for jeg har vist ikke tålmodighed til at vente med at registrere et firmanavn, indtil pollen udløber om en uge, hehe.



Kirsten



www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes korrekturlæsning og renskrivning af diktafon optagelser lyder som  en super ide. Er sikker på der er mange små iværksættere, der godt kunne bruge en korrekturlæser. Har selv haft brug for en op til flere gange. Det ville have været rart hvis jeg bare havde kunne sende en mail til dit firma, og at det så blev ordnet for et rimeligt beløb. Tror desuden der er et ret stor marked inden for renskrivning af diktafon optagelser, da de folk der bruger diktafoner, er folk der har meget travl og har penge til at betale sig fra at lave sådan nogle ting. Syntes det er en super ide. Helt klart den bedste !!!
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil dog lige tilføje at uanset hvilken ide du vælger, vil du løbe ind i stor konkurrence. 


Side 1 ud af 2 (19 indlæg)