Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøjer til nyhedsbreve - hvem er bedst?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan en løsning for nyhedsbrevstilmeldelse og udsendelser som fx. "eBrev" direkte bruges i en eksisterende CMS-hjemmeside, en OsCommerce-netshop eller en "standard-netshop" fra fx. Dandomain, Scannet eller Easyflow? - Og hvordan implemeneter man så i praksis "tilmeldingsformularen" på en sådan standardshop??
Martin
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
http://websup.dk/site/


Gratis og nemt. Der er ingen begrænsning på antal mails.

Anders

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Anders: Nu er det godt nok til professionelt brug (webshop), så helt gratis er det ikke, men ufatteligt billigt )

Men, ved du om man kan implementere mailsystemet som websup (eller ebrev, eller et af de andre systemer) i en standard-shop fra fx. Scannet eller Easyflow?? 

 

 

Martin
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-01-2007 20:07:13
Forfatter: Martin M


@ Anders: Nu er det godt nok til professionelt brug (webshop), så helt gratis er det ikke, men ufatteligt billigt )





Men, ved du om man kan implementere mailsystemet som websup (eller ebrev, eller et af de andre systemer) i en standard-shop fra fx. Scannet eller Easyflow??

















Hej Martin,

Nu kender jeg ikke så meget til WebSup''s måde at gøre tingene på, men lidt til eBrevs

Lidt afhængig af niveauet du vil integrere systemerne på, så er den mest normale måde (for de fleste nyhedsbrevssystemer) at indbygge tilmeldingsformularer på websites, ved at man indsætter en lille stump javascriptkode på sin side, der hvor man vil have webformularen. Når en bruger så besøger siden, så henter brugerens browser webshopens side og javascriptkoden sørger for at hente og indsætte webformularen på det sted man har indsat den i koden. Så for at integrere den del i en webshop, kræver det at du har mulighed for at redigere en eller flere side og indsætte en stump javascript kode i siden. Det har de fleste fornuftige webshop- og CMS-løsninger dog i dag, så man kan tilpasse dem.

En lidt dybere integrering hvor man synkroniserer data mellem de to systemer er ofte en lidt mere kompleks affærer og sjældent noget de fleste systemer understørtter direkte da det umimddelbart kræver et partnerskab mellem de to systemer i de fleste tilfælde. De fleste mailsystemer (og deriblandt eBrev) understøtter dog en form for import og eksport at data i form af .csv-filer eller lignende. Det er dog en "manuel" synkronisering om man vil.

Jeg håber det gav dig svar på dine spørgsmål, ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive til kundeservice@ebrev.info for mere specifikke uddybninger hvad angår eBrev-systemet. Vi besvarer dem selvfølgelig også gerne herinde på Amino så andre kan læse og lære af dem.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Der indsættes blot et stykke HTML kode. Jeg kender ikke til Scannet eller Easyflow, men går da ud fra at man har adgang til kildekoderne når man har sådan et system, så er det blot at indsætte det på den side man ønsker

Anders
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er tråden jo ved at være gammel, men siden mit sidste indlæg i denne tråd har jeg oprettet en eBrev konto og købt en stak A-frimærker. Jeg er begyndt at indsamle mailadresser og skal i løbet af måneden til at sætte mit første nyhedsbrev op

Det jeg faldt for ved eBrev er:

- Der er tracking på alt der er relevant for mig
- Det er nemt at arbejde med
- Prisen er god, og det er nemt at tilkøbe "frimærker"

Min ide er, at jeg vil bruge trackingen til at optimere mine nyhedsbreve så jeg får mest muligt mersalg ud af nyhedsbrevene. Det er nemlig primært eksisterende kunder jeg har fået til at tilmelde sig nyhedsbrevet. Netop tracking muligheden er bedre ved eBrev end de alternativer jeg tidligere har kigget på. Og så er eBrev-gutterne jo flinke til at hjælpe hvis jeg har brug for det

mvh Carsten


Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Bare en lille kommentar

Jeg bruger phplists, som er ganske gratis, kan let integreres med en webshop, hvilket jeg har gjort.
Du kan læse mere om php lists her : http://www.phplist.com/

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Pas på: der tales teknik og der er ankommet et kvindemenneske... uha uha.

Ville blot droppe en linie om at vi har benyttet eBrev de sidste par år og selvom vi ikke sender ret mange nyhedsbreve ud, er det meget vigtigt at layoutet er lækkert og professionelt - ellers kan man lige så godt lade være.

Og vi kan kun anbefale eBrev. Vi er meget tilfredse og elsker at sole os i alle de fine komplimenter vi får fra modtagerne...

Og nej; det har bestemt ikke kostet i 100.000,- kr. klassen... Jeg sammenligner det lidt med at sende almindelige breve ud (det svarer nogenlunde til det indholdsmæssige) - og så koster det altså kun en brøkdel af prisen.

Ha'' det super,
Pouline

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-01-2007 00:00:16 Forfatter: Ronnie Gasseholm
www.mailinglist.dk er ogs¨et godt alternativ.


Og meget prisbilligt




Ja, mailinglist.dk er også er godt system. Det bruger jeg faktisk til at sende mails til medlemmerne i Amino Nord netværket. Det er noget mere enkelt end eBrev, og har ikke de fede features eBrev har så mange af. Men har man brug for et enkelt system, og har man ikke fordel af eks. eBrevs features, er mailinglist.dk et godt bud.

mvh Carsten
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)