Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstarts problemer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej iværksættere

 

I første omgang er jeg ved at skrive en afsluttende opgave om hvad man skal tage højde for og hvordan man griber det an når man skal starte en webshop op. I forvejen er jeg tilknyttet en virksomhed der bla allerede har 3 farvehandlere. Det er altså primært maling vi skal sælge fra hjemmesiden.

Har i nogle oplevelser med ting man skal være ekstra påpasselige med? Noget I måske selv havde overset i opstartsfasen?

Jeg har aldrig selv været med i opstartsfasen og er derfor bange for at have misset noget.

 

Tak

 

Martin

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror, at du misser konkurenterne.

De har haft god tid til at positionere sig på markedet.

Så det er benhård priskonkurence der er på dette marked.

De har logistikken i orden og kapitalen i ryggen.

Mvh, Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lexx

Selvom du er tilknyttet en farvehandel, så overvej om maling er den rigtige vare at drive ehandel med. Kan i tilbyde så attraktive priser så det kan betale sig at sende det med postdanmark?

Hvis webshoppen er tilknyttet farvehandlen, er i da bundet af de priser butikken har, eller kan i sætte prisen frit?

Hvis i kan lave en aftale med en lokal urmager, isenkræmmer, fotoforretning eller lignende vil i få adgang til varer som jeg mener ligger mere til højrebenet til ehandel.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
hej lexx.

 

ville også gerne vide om du selv tror på at noget som maling er det rette at køre en ehandel med i Danmark.

 

måske har i overvejet at udvide sortimentet, og kan i selv sætte prisen efter det behov så i får det flow der presser jer frem foran de andre :)

 



derefter vil jeg godt spørge om hvor meget trafik den trækker om ugen

 

Dennis Pedersen



Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)