Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har designet konstruktioner i stål, men hvem kan producere for mig, og hvordan foregår det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har designet en serie i stål som jeg ønsker at få produceret.

Jeg ved ikke hvor meget det vil koste mig at producere henholdsvis 1 stk. >< 2.000 stk. men hvis der er nogle der kan hjælpe mig, er det måske ikke langt ude i fremtiden for mig.

Jeg tænker at Kina ville være billigt, men har vi nogle i Danmark der ville kunne klare jobbet? Og til hvilken pris i så fald?

Derudover vil jeg gerne høre lidt om hvilke processer jeg skal igennem, før jeg selv står med produkterne i hånden, pakket og klar til at ramme butikkerne. Jeg har tegnet konstruktionerne i et 3D-program på computeren, så de er visuelt klar. Hvis jeg nu finder en producent i Danmark eller Kina, hvad gør jeg da?

Mvh Simon

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bliver nok nødt til at være meget mere specifik med hvad porducenten skal kunne, f.eks standsning, svejsning, laserskæring, drejning /fræsning, gnistning, overfladebehandling .... osv.

 

 

Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart, at man ikke kan tage helt stilling til det med de informationer jeg har givet.

Jeg vil sige: Standsning, drejning, støbning og overfladebehandling. Primært Støbning og overfladebehandling..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket formål er der med dit produkt?
Er det salgsdisplays, reoler, gulvstandere eller?

Prøv at kontakte Sander Design A/S i Favrskov. De fremstiller salgsdisplays i alle størrelser og af alle typer materialer, også stål og lignende.

De har egen produktion. Måske I kan finde ud af en aftale om fremstilling af dit produkt. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Prøv at kontakte Sander Design A/S i Favrskov. De fremstiller salgsdisplays i alle størrelser og af alle typer materialer, også stål og lignende.
Tak de lyder som de rigtige at kontakte måske :)

Fra herning
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg arbejdet til daglig som konstruktør ved en maskinfabrik og jeg kan hurtigt hjælpe dig med nogle ca. priser på hvad de forskellige ting vil koste dig i Danmark og i Kina. Da vi får producere begge steder selv. så kan jeg give dig lidt hjælp

Henrikmathiesen@live.dk

Mvh Henrik Mathiesen

HLM Group

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)