Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opråb til ALLE omkring internet handel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I hjælpe?


 


Nedenstående henvender mest til e-iværksættere, men alle er naturligvis velkomne til at komme med deres kommentarer.


 


Jeg er iværksætter, fuldtidsansat funktionær og studerende ved Handelshøjskolen i København og i alle tre ”situationer” har jeg oplevet frustrationen over, at e-løsninger af mange årsager er en svær størrelse.


 


Som virksomhedsejer
... frustreret over, at man umiddelbart ikke kan finde hjælp til at skabe en ordenligt komplet e-forretning andre steder end Amino. Over at den rådgivning, som er til stede på en eller anden måde er farvet af en sælger eller en virksomhed.


Som fuldtidsansat
... at se gang på gang, at de samme data skal tilpasses eller importeres til flere forskellige applikationer og en masse applikationer, som ikke fungerer ordentlig sammen.


Som studerende
... over at masser af dygtige mennesker har skrevet og sagt en masse kloge ting om, hvordan man kan gribe udfordringerne an. Men også over at se forfattere, der sælger en ”halv” bog med henblik på at senere sælge konsulentydelser.


 


Generelt er jeg frustreret over en regering, som ønsker et iværksættersamfund og samtidig negligerer en ordentlig indgangsvinkel, som dækker 100% for specielt e-iværksættere. Jeg tænker blandt andet på portaler som virk.dk og startvaekst.dk, som er gode men på ingen måde komplette


 


Hjælp mig med a) At starte en diskussion her på Amino omkring disse forhold og b) Udfyld mit spørgeskema (efter 25 svar lukkes spørgeskemaet ned)


 


Diskussionen her på Amino skal hjælpe andre frustrerede og spørgeskemaet er til min opgave, der blandt andet vil blive afleveret til Erhvervs- og byggestyrelsen.


 


Nedenfor er et par diskussionsemner til denne tråd og et link til spørgeskemaet.


 


Spørgeskema


http://dubidu.dk/dk/dubidu.php3?sid=4394


 


Diskussionsemner


Havde din virksomhed en klar e-business strategi fra start og blev der indkøbt software, der understøttede denne strategi?


 


Hvordan oplevede/oplever du den tilgængelige rådgivning omkring e-handel i Danmark?


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)