Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5000 DK domæner til en krone stk

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop bestilt, du skal ikke bruge rabatkoden længere, det virkede fint for mig.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lars også skriver, så fungerer det ikke hvis man prøver at benytte rabatkoden sammen med tilbuddet, da det så ender på negativ pris - hvilket den åbenbart ikke lige kan magte. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål... Må man efterfølgende godt flytte domænerne til et andet webhotel, så længe man har betalt for webhotellet hos Surftown og selvfølgelig opsiger det når det første år er gået?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Therese: Så vidt jeg har set, burde det ikke være et problem. Kender også flere der har gjort det på den måde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:

Lige et spørgsmål... Må man efterfølgende godt flytte domænerne til et andet webhotel, så længe man har betalt for webhotellet hos Surftown og selvfølgelig opsiger det når det første år er gået?

JA

Du redelegerer bare domænet efter du har modtaget information fra DK-Hostmaster og mener i princippet at du så får penge retur fra Surftown der ikke har synderlig opsigelsesperiode.

 

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to, det vil jeg lige se på at få gjort i morgen Yes

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)