Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal ha' lavet en Hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fået et tilbud på en hjemmeside som jeg skal have lavet.

Havde troet det ville være en del billigere end det tilbud jeg har fået. Så derfor søger jeg nu, en person indenfor >hjemmeside udviklingsfaget< til at læse mit modtaget tilbud igennem, og giver mig vejledning og evt. hvis personen har kundskaber til at gøre det billigere da vil dette have interesse.

Kundskaberne du skal besidde;

Logo design, 6 siders hjemmeside, med Udvikling af custumemade CMS ex. unikt webshop, grafik, nyhedsbrev, database mm og flere features der skal udvikles fra bunden (mere herom ved kontakt), Socialmedie-integration, test og overdragelse.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal da gerne kigge det igennem for dig hvis det har interesse, har været beskæftiget inden for branchen i de sidste 12-13 år.

Du kan sende det til mo @ altero . dk < fjern mellemrum

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at kontakte Jamie fra www.ebooster.dk. De er igang med vores egen hjemmeside og prisen er helt kanon. Eventuelt hils ham fra mig så kan det være du kommer øverst i bunken.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Jamen skriv en PB med alle detaljer på hvad der skal laves, så kan jeg måske hjælpe dig ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad er "dyrt" for dig? 

Edwardsen:
Logo design, 6 siders hjemmeside, med Udvikling af custumemade CMS ex. unikt webshop, grafik, nyhedsbrev, database mm og flere features der skal udvikles fra bunden (mere herom ved kontakt), Socialmedie-integration, test og overdragelse.

Herover skriver du "ex" dvs. det skal ikke laves eller ? For så kan det gøre ret billigt rundt omkring... 

Jeg byder ikke ind, prøver bare at forstå dig :)

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at sende noget mere information til mig, så må vi se om vi kan finde en løsning :)

Venlig hilsen
Rasmus Henriksen
RH Freelance 

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Edwardsen

Jeg vil gerne tage et kig på dit tilbud, men kan sige at ligeså snart du skal have noget custummade, så bliver det dyrt.... så i princippet skal du altid overveje, om det kan betale sig, især med de mange gode cms løsninger der idag findes.

Jeg er webdesigner, og du kan se min portefølje på www.anwebdesign.dk

Med venlig hilsen

Anette Nielsen

ANwebdesign

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Edwardsen:

Hej, jeg har fået et tilbud på en hjemmeside som jeg skal have lavet.

Havde troet det ville være en del billigere end det tilbud jeg har fået. Så derfor søger jeg nu, en person indenfor >hjemmeside udviklingsfaget< til at læse mit modtaget tilbud igennem, og giver mig vejledning og evt. hvis personen har kundskaber til at gøre det billigere da vil dette have interesse.

Kundskaberne du skal besidde;

Logo design, 6 siders hjemmeside, med Udvikling af custumemade CMS ex. unikt webshop, grafik, nyhedsbrev, database mm og flere features der skal udvikles fra bunden (mere herom ved kontakt), Socialmedie-integration, test og overdragelse.

 

Jeg vil anbefale surftown.dk de har tilbud til 288 kr med domæne, så kan du enten gøre det selv med deres værktøjsmodul eller finde en der har forstand på det

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Edwardsen:
Logo design, 6 siders hjemmeside, med Udvikling af custumemade CMS ex. unikt webshop, grafik, nyhedsbrev, database mm og flere features der skal udvikles fra bunden (mere herom ved kontakt), Socialmedie-integration, test og overdragelse.

Alene det at du nævner et costum-made CMS er med til at presse prisen væsentligt op.

Er der nogen umiddelbar grund til at du vælger sådan en løsning?

Eventuelt kunne du lægge opgaven i 'udbud' f.eks. her på Amino - det kunne måske give dig et bedre overblik over hvad du kan få din løsning lavet til; og måske bruge det til at presse prisen lidt ned hos dem du allerede har fået et bud fra.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edwardsen

Du bør nok, for din egen pengepungs skyld overveje et standard CMS som f.eks Umbraco, Typo3, Joomla, eller noget fjerde .. Custom-udvikling kan sjældent betale sig medmindre du har virkelig unikke ønsker, som ikke eksisterer i forvejen, og masser af tid til at vente på, at dit custom-system er udviklet. 

Fremgangsmåden plejer som regel at være, at man vælger et standard cms, og så tilpasser man de moduler man kobler til. De moduler du nævner findes til de fleste større standardsystemer og kan tilpasses hjemmesidens layout.

Det er også vigtigt at tænke vedligeholdelse og videreudvikling ind i planerne, når din forretning vokser. Med ovenstående CMS'er er du ikke bundet til en bestemt leverandør, og du kan derfor nærmest "shoppe" rundt som du lyster. Får du udviklet noget der 100% custom ned til mindste detalje, så afhænger din forretning 100% af den leverandør.

Lidt at tænke over :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)