Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye side?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg kunne godt bruge noget konstruktiv kritik på www.hamborgrejser.dk. Hvad er godt. Hvad kan godt blive bedre?

På forhånd tak! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik :)

For det første skriv altid sådan her når du laver links: www.hamborgrejser.dk  (Så det er muligt at trykke på)

Siden tog EKSTREMT lang tid at loade - og min browser blev virkelig virkelig langsom - jeg ved ikke hvad det skyldes - men test det og se om det også sker på andre computere og ikke bare min :)

Jeg kunne ikke engang scrolle ned på siden så meget frøs den og jeg prøvede at loade forsiden igen og det samme skete :(

Jeg synes ikke den gule skrift som du bruger i overskriften er særlig pæn, ved ikke om det er en personlig holdning eller i andre også synes det.

Håber du kan bruge det til noget - Ha' en god dag :)

De bedste hilsner
Emil
 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt scrolle ned, men den er noget tid om at loade..

Jeg vil også påpege at den gule skrift for det første ikke er særlig pæn og er en smule svær at læse...

Desuden ser det ud som om du har proppet så meget du kom på din forside.. Skab lidt plads, an biver jo helt forvirret når man kigger på den, der er simpelthen alt for mange ting på samme sted.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Jeg vil også påpege at den gule skrift for det første ikke er særlig pæn og er en smule svær at læse...

Ja præcis det glemte jeg at tilføje - teksten er ikke sådan lige at læse og jeg måtte kigge den "normale" tekst under boksene for at se hvad der stod

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Skab lidt plads, an biver jo helt forvirret når man kigger på den, der er simpelthen alt for mange ting på samme sted.

Præcis, en idé kunne være at fjerne det hele fra forsiden og så inddele det i passende kategorier dette er jeg sikker på vil forbedre siden loadtid :)

Og så ved jeg ikke hvad det er for noget med Google Translate du har på din side, men kunne forstille mig at det tager rigtig meget load tid at oversætte :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige fra hoften, så er det den mest uoverskuelige hjemmeside jeg længe har set. Man bliver bombet med oplysninger og bokse og Google translate og formularer og 1000 andre ting. Man bliver total skræmt væk på forsiden, og aner ikke hvor man skal starte eller slutte. Det skal være _meget_ mere simpelt og brugervenligt, kort og godt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Del forsiden op mere i undersider alt behøves ikke være forsiden det forvirre bare 

vis søger på et sted dukker stadigvæk alle undersider op ekstremt forvirret der er masser af indhold siden der slet ikke omhandler det ligge klikket søg på.

Røde farve ved links underside synes jeg skriger for meget forvirre mere øjnene 

kunne ikke finde ud ad at book krydstogt mv. klikket skrev sted mv. jeg kunne ikke se hvordan klikker videre , kom billeder på stedet men kunne ikke book rejse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input! Det har givet mig en masse ting at tænke over! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at der er for mange ting på forsiden.

Derudover så får den gule grafik og skriften mig til at tænke på en bingoside.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Grafikken (logo og "afbudsrejse") ser ikke professionelt ud. Selve kvaliteten af billedet er dårligt og det ser ikke professionelt nok ud for mig. Derimod ser logoet for Skopvrejser bedre ud og giver et proff. look. (kan se logoet i videoen)

Jeg ville betale en grafiker kr. 500-1000,- på odesk.com, elance.com eller en her fra Amino til at lave det professionelt.

Mit første indtryk var, at grafikken var hjemmelavet. Proff look er vigtigt for mig. Særligt når jeg skal betale mange penge for et produkt.

Vedr. videoen, ville jeg lave den om. Billederne er utydelige i det lille format og bliver først tydelige i det store format. Det skal også være tydeligt i lille format til de seere, der ikke maksimerer klippet. Et lækkert logo i det ene hjørne ville også gøre det mere lækkert.

Ellers synes jeg, siden er fin og enkelt.

Held og lykke!

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg har netop været på Jeres site - og jeg synes at den er super flot. Nem at finde rundt i - og flot flot lavet.

Tillykke med den !!.

MvH

Per Mathiesen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)