Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmering af csv fil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har et lille problem.

Jeg har et lager hvor jeg hver dag trækker en komplet liste ud (csv fil) for at have et overblik og kunne sætte den ind i min dandomain webshop. Denne fil er en total liste med vare som er på lageret. Det er et tøj firma og filen indeholder alle informationer omkring mit lager og mine produkter.

Den passer desværre ikke til min dandomain webshop og derfor søger jeg nu en som kan løse dette problem for mig. Jeg vil manuelt trykke filen ind i et program (eller hvad ved jeg) som automatisk skal programmere csv filen sådan at den passer til dandomain shoppens import/export modul.

Kender du en som kan lave dette eller er det dig, så skriv venligst til mig for mere information. 

Med venlig hilsen

Michael Ørtoft

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kender ikke DanDomain, men hvis du åbner filen i fx Excel (Microsoft Office) kan du konvertere filen til et andet format. Måske kan det hjælpe dig på vej? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ellers kan Libre office klare opgaven. Den kan læse og lave en .CVS

god aften til dig

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Det du leder efter, er et lille program der kan omdanne CSV-filen fra dit lagersystem, til et format din DanDomain webshop kan læse.

Det er noget vi har erfaring med, og gør meget i til dagligt. At skabe forbindelse mellem de forskellige IT-løsninger i (online) butikken.

Vi har f.eks før lavet integrationer mellem webshops og økonomisystemer. Webshops og lagerhoteller mm.

Du skal være velkommen til at smide en mail på martin@exaweb.dk med nogle eksempel filer. Så skal jeg gerne komme med et konkret bud på en løsning der fungerer, og gør din dagligdag lettere.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper og Brian, tak for jeres svar men nej, som jeg beskriver er det en automatisering af netop denne opgave jeg ønsker da jeg ikke vil bruge så lang tid på det hver eneste dag.

Martin jeg vil lige skrive en mail til dig.

Er der flere som kan laver disse integrations løsninger med fx som i mit tilfælde en lagerfil csv og en webshop?

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Vi er i gang med at lave et ordre program til alle Dandomain shops, der vil hjælpe med følgende: Ordre bestilling, ordre antal der nedskrives automatisk når en ordre når den ekspederes eller plukkes fra lager, total overblik over alle dine ordre og hvis man ønsker det kan integreres med dit økonimisystem. Desværre vil dette projekt først være færdig i starten af det nye år til vider salg. Det er det samme system som Lavprisvvs.dk bruger, så det er gennemtestet. Så hvis du kan lave en midlertidig løsning indtil da, vil dette helt sikker kunne løse dit problem (systemet kan bruger tilpasses)

MV
Michael Munkholt

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du råder over Excel - så skulle det været muligt med en automatisk konvertering til det korrekte format.

Se venligst www.supertekst-it.dk

Du er velkommen til at kontakte mig gerne med specifikationer af ind- & uddata-formatet.

Mvh

Peter Braagaard

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil lige påpege at jeg skrev at dette skulle gøres hver dag. Derfor skal det helst gøres mere eller mindre automatisk. Men ellers mange tak for tippet.

Jeg skal helst have det klar til julesaglet så jeg kan ikke vente til starten af det nye år.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)