Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem synes i skal vinde valget? Hop ind og stem! Anonymt!

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad da godt høre de grunde, der gør, at man kan stemme på et parti med den udlændingepolitik.

De mest sindsyge love?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

stubbe man behøver ikke at være enige med alle....! og nedværdige folk er heller ikke så smart...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold da kæft en snæversynet kommentar, Stubbe Buchwald. Fordi et parti har en stram udlændingepolitik, skal man ikke stemme på dem, selvom deres andre synspunkter er bedre end resten af galehusets partiers?

OMMER

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnede med, at der ville komme en kommentar fra dig Jonas ;)

Nej, det mener jeg ikke, man skal.

Uddyb venligst, hvorvidt de er bedre, end de resterende partier. Er det mht. økonomi, de er så fantastiske? :)

Naturligvis har de da også enkelte fornuftige holdninger, men det er et fåtal. 

Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer. Måske du kan forklare mig det?

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stubbe Buchwald:
Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer. Måske du kan forklare mig det?

Det er jo en idiotisk påstand, at DF har et "had" til fremmede kulturer. Det gjaldt måske for fremskridtspartiet, men nu snakker vi DF. Vi har sgu ikke nogen nazistiske/racistiske partier siddende på Christiansborg - det er vi for civiliserede til.

DF tager sine forbehold, fordi man ofte hører om forfejlet integration rundt omkring. Det synes jeg er godt. DF vil jo ikke lukke af for indvandring, men blot skille fårene fra bukkene. Dem, der kan passe ind i Danmark og yde et bidrag til en god fremtid for landet, slipper nemt igennem nåleøjet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe Buchwald:
Uddyb venligst, hvorvidt de er bedre, end de resterende partier.

Ingen af partierne er bedre end andre. Alle partier har nogle gode ting og dårlige ting.

Stubbe Buchwald:
Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer.

Hvem siger at det er derfor man støtter Pia K.? Måske fordi de vil gøre noget for de gamle? eller andre ting?

Jeg har fundet ud af at mit politiske ståsted er rundt i alle partier... de har alle noget som jeg kan se er godt for danmark..... men de har dælme også noget som jeg ikke bryder mig om. Partipolitikken burde blive smidt ud til højre til fordel for sager.

jeg vil hellere stemme på om vi skal have fokus på miljø, blokering af grænserne, dyrer/billigere biler osv...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe Buchwald:
Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer. Måske du kan forklare mig det?

Et had? Du bor åbentbart hverken i Holbæk, KBH eller alle andre steder i Danmark, folk der ikke kan Integrere sig, hvad fanden laver de i danmark? Vi bruger for meget tid og for mange penge på dem BUM!

Indvandre der kan Integrere sig VELKOMMEN dem der ikke kan.. Farvel..

Jeg stemmer ikke på Pia pga. hende udlændinge politik, men det er da en af grundene.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JArndal:

Stubbe Buchwald:
Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer. Måske du kan forklare mig det?

Det er jo en idiotisk påstand, at DF har et "had" til fremmede kulturer. Det gjaldt måske for fremskridtspartiet, men nu snakker vi DF. Vi har sgu ikke nogen nazistiske/racistiske partier siddende på Christiansborg - det er vi for civiliserede til.

DF tager sine forbehold, fordi man ofte hører om forfejlet integration rundt omkring. Det synes jeg er godt. DF vil jo ikke lukke af for indvandring, men blot skille fårene fra bukkene. Dem, der kan passe ind i Danmark og yde et bidrag til en god fremtid for landet, slipper nemt igennem nåleøjet

"Alle muslimer, der bekender sig til den islamiske ideologi, er tabere eller bliver tabere. De ønsker jo ikke en samfundsmodel, som kan skabe tålelige forhold for mennesker, siger han."

"Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratiske parlament. Hun trænger til psykiatrisk behandling. Man må jo behandle den slags mennesker. Det er nogle hjernevaskede små stakler, som går med tørklæder, siger han til Nyhedsavisen."

"Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet "

"Jeg mener, at alle muslimske samfund per definition er tabersamfund. Muslimerne er ikke i stand til at tænke kritisk. Når man sætter idiotiske religiøse hensyn over fornuften, så udvikler man et tabersamfund med hungersnød, undertrykkelse og brud på de mest elementære frihedsrettigheder"

"Jeg giver Søren Krarup fuldstændig ret i, at det er nøjagtigt det samme symbol - et tørklæde og et hagekors" - Pia K

Hvis man ikke er racist, hvorfor så gentagende gange forsøge at få racisme- og blasfemiparagrafferne afskaffet?

Får også lidt lyst til at fremhæve afskaffelsen af paraboler i Vollsmose. Er det et af de fornuftige tiltag i kan bakke op om?

http://www.humanisme.dk/logbog/log033.php 

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:
Du bor åbentbart hverken i Holbæk, KBH eller alle andre steder i Danmark

Jo, jeg bor såmend i Danmark.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe Buchwald:

JArndal:

Stubbe Buchwald:
Kan bare ikke sætte mig ind i, hvordan man kan have et sådant had til fremmede kulturer og personer. Måske du kan forklare mig det?

Det er jo en idiotisk påstand, at DF har et "had" til fremmede kulturer. Det gjaldt måske for fremskridtspartiet, men nu snakker vi DF. Vi har sgu ikke nogen nazistiske/racistiske partier siddende på Christiansborg - det er vi for civiliserede til.

DF tager sine forbehold, fordi man ofte hører om forfejlet integration rundt omkring. Det synes jeg er godt. DF vil jo ikke lukke af for indvandring, men blot skille fårene fra bukkene. Dem, der kan passe ind i Danmark og yde et bidrag til en god fremtid for landet, slipper nemt igennem nåleøjet

"Alle muslimer, der bekender sig til den islamiske ideologi, er tabere eller bliver tabere. De ønsker jo ikke en samfundsmodel, som kan skabe tålelige forhold for mennesker, siger han."

"Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratiske parlament. Hun trænger til psykiatrisk behandling. Man må jo behandle den slags mennesker. Det er nogle hjernevaskede små stakler, som går med tørklæder, siger han til Nyhedsavisen."

"Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet "

"Jeg mener, at alle muslimske samfund per definition er tabersamfund. Muslimerne er ikke i stand til at tænke kritisk. Når man sætter idiotiske religiøse hensyn over fornuften, så udvikler man et tabersamfund med hungersnød, undertrykkelse og brud på de mest elementære frihedsrettigheder"

"Jeg giver Søren Krarup fuldstændig ret i, at det er nøjagtigt det samme symbol - et tørklæde og et hagekors" - Pia K

Hvis man ikke er racist, hvorfor så gentagende gange forsøge at få racisme- og blasfemiparagrafferne afskaffet?

Får også lidt lyst til at fremhæve afskaffelsen af paraboler i Vollsmose. Er det et af de fornuftige tiltag i kan bakke op om?

http://www.humanisme.dk/logbog/log033.php 

Mvh. Stubbe Buchwald

Jeg ved at Pia K er gode venner med Naser khader - Hun har da ikke slået ham ihjel endnu? Ved du hvad en racist er? Brekvik var Racist, Pia K er bare fornuftig. Og hun har ret muslimer sætter religiøs hensyn over fornuften, lyder det som noget vi skal have i Danmark? Nej tak.. Lidt ligesom Jehovas vidner de er skudt i låget..

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)