Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem synes i skal vinde valget? Hop ind og stem! Anonymt!

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:
Pia Ks udlændinge politik er fair nok

Den udlændingepolitik er skyld i at jeg og mange andre er flyttet til sverige eller tyskland. Er det det du er vild med?

Og lad mig så lige sige også at de regler som de lavede rammer mere "hvide" danskere end andre. Du kan bare gå ind på aegteskabudengraenser.dk og kigge i deres forum... så kan du se hvad det er for noget som den udlændinge politik gør.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

iMediaMan:
Pia Ks udlændinge politik er fair nok

Den udlændingepolitik er skyld i at jeg og mange andre er flyttet til sverige eller tyskland. Er det det du er vild med?

Og lad mig så lige sige også at de regler som de lavede rammer mere "hvide" danskere end andre. Du kan bare gå ind på aegteskabudengraenser.dk og kigge i deres forum... så kan du se hvad det er for noget som den udlændinge politik gør.

Må jeg høre historien? Hvorfor blev du "nødtil" at flytte til sverige? Kan være jeg føler med dig..

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iMediaMan:
Må jeg høre historien? Hvorfor blev du "nødtil" at flytte til sverige? Kan være jeg føler med dig.

Jeg blev forelsket i en pige uden for europa og for at vi kunne bo samme i dk så skulle følgende være opfyldt:

1) Fast job -  Firmaet jeg arbejdede i var lige lukket pga. konkurs.

2) Ikke modtaget offentlige ydelser i 12 måneder FØR ansøgningen

3) Have et fast sted at bo med kontrakt på mindst 3 år (dvs. fremleje duer ikke) - her boede jeg til leje hos en ven.

4) Kunne stille med en bankgaranti på 50.000 som skal gælde i 7 år (den kunne jeg ikke stille med da jeg var i RKI dengang.)

5) HVIS vi fik godkendt familiesammenføringen så skulle vi til "eksamen" hvert år hvor jeg ikke måtte være uden arbejde, hun skulle bestå danskprøver som jeg ikke engang kan bestå

6) Hendes ansøgning kunne tage op til 1 år

Da vi flyttede til Sverige var følgende krav:

1) Have SEK 5000 pr måned når alt var betalt

2) Have et sted at bo

3) Ansøgningen tog 3 måneder

Vi har nu boet her i 6 år... Da hun havde været her i 5 så sendte vi ansøgning ind om svensk statsborgerskab til hende. De modtog ansøgningen om mandagen... om onsdagen havde de sat OK stemplet.

Vi har på intet tidspunkt været den svenske stat til belastning.

Det eneste krav JEG har til familiesammenføring er at man skal kunne klare sig selv i 5-7 år samt have et sted at bo... Ikke at man skal kunne klare "danskhedsprøve"... som er det største flop de har lavet.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, politik er et ømt område.

Ja det er svært at blive enige om alle ting.

Ja der er nogen der er grove og andre der er ufornuftige.

MEN kan vi da for helvede ikke snakke om det som voksne mennesker?

I guder i snakker til hinanden som var i børn.

Stram op.

mvh
thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskhedsprøven er jo ikke ene og alene Pia Ks skyld, men du kan da godt flytte tilbage til DK nu? Synes ikke du kan sige at alt dette er DF's skyld. Jeg er da ked af at regeringen er så grove. Men jeg er sikker på at hvis Pia K bestemt var det ikke sådan.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iMediaMan:
men du kan da godt flytte tilbage til DK nu

Ja det kan jeg, men nu har jeg levet her i 6 år så jeg tvivler på om jeg flytter tilbage.

iMediaMan:
Men jeg er sikker på at hvis Pia K bestemt var det ikke sådan

Hvordan vil det så have været? Det er DF der pisker en stemning op over for "de fremmede" og vil have lavet nogle regler om hvordan man kan bo i DK. Men du har ret... hvis Pia bestemte så var det kun "mørke" fremmede hun ikke vil have ind, men da vi ikke diskriminere på hudfarve og religion så må man lave en regel der gælder for alle.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

iMediaMan:
men du kan da godt flytte tilbage til DK nu

Ja det kan jeg, men nu har jeg levet her i 6 år så jeg tvivler på om jeg flytter tilbage.

iMediaMan:
Men jeg er sikker på at hvis Pia K bestemt var det ikke sådan

Hvordan vil det så have været? Det er DF der pisker en stemning op over for "de fremmede" og vil have lavet nogle regler om hvordan man kan bo i DK. Men du har ret... hvis Pia bestemte så var det kun "mørke" fremmede hun ikke vil have ind, men da vi ikke diskriminere på hudfarve og religion så må man lave en regel der gælder for alle.

Kunne du bedre videre formidle at hun mener dette her links eller andet , jeg må erkende beskyldninger skal altid underbygges meget grundigt , ellers giver det ingen mening .

jeg mener det er os alle samme i sammenlet folk der pisker det op det op lad os alle være mere venlig mod hinanden fremmehad kan jeg forstå er begge veje  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Kunne du bedre videre formidle at hun mener dette her links eller andet , jeg må erkende beskyldninger skal altid underbygges meget grundigt , ellers giver det ingen mening .

jeg mener det er os alle samme i sammenlet folk der pisker det op det op lad os alle være mere venlig mod hinanden fremmehad kan jeg forstå er begge veje  

Tænd for fjernsynet, underbygger du alt hvad du skriver med links? 

Fremmedhad fungere desuden fint kun en vej.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

byggemandbob:

Mikael christiansen:

Kunne du bedre videre formidle at hun mener dette her links eller andet , jeg må erkende beskyldninger skal altid underbygges meget grundigt , ellers giver det ingen mening .

jeg mener det er os alle samme i sammenlet folk der pisker det op det op lad os alle være mere venlig mod hinanden fremmehad kan jeg forstå er begge veje  

Tænd for fjernsynet, underbygger du alt hvad du skriver med links? 

Fremmedhad fungere desuden fint kun en vej.

Tænder skam for fjernsynet hver dag og ser fint at fremmehad er begge veje og så lang tid indvandre hader dansker måde at tænke på og omvendt er der fremmedhad 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
fremmehad er begge veje

yep det er det.

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)