Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem synes i skal vinde valget? Hop ind og stem! Anonymt!

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

iMediaMan:

Prræcis og det ser udtil at blå blok vinder, har ikke set en afstemning eller måling som viser at rødblok vinder.

/Emil

Øhhhhhhhhhhhhh?

Hentyder du til målinger her på siden eller meningsmålinger i al almindelighed? Hvis du mener sidstnævnte, så skal du vist lige tjekke en ekstra gang.

Mange, mange måneder siden, at to meningsmålinger i træk har vist blåt flertal.  

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvem der laver de menings målinger og hvem der deltager i dem ? De samme personer? Ikke mig i hvert fald.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg også bt har :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet (ren misforståelse)  Sad

Mvh. John

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du helt præcist bruge den "meningsmåling" til ifm. rød kontra blå blok?

Du kan bruge den til absolut ingenting i den forbindelse :)

Havde spørgsmålet været "Hvad stemmer du? Rødt eller blåt?", så havde vi kunnet bruge det til noget.

Når det så er sagt, så er en sådan "meningsmåling", som den du henviser til, dybt useriøs og den kan ikke bruges til noget. Den bliver ikke præsenteret for en bred del af befolkning hvilket jo er hele essensen med en brugbar meningsmåling.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du synes ikke At helle står for Rød blok og Lars står for Blå blok ?

Ingen meningsmålinger kan bruges, da det kun er en procentdel der deltager.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt nok svært ved, at tage dig seriøst.

Selvfølgelig kan meningsmålinger bruges til noget (dem som megafon mv. foretager). De giver en rigtig god indikation på, hvad danskerne mener. Det er naturligvis ikke et 100 % retvisende billede, men det er så tæt på, som vi nu engang kan komme uden at skulle ud og ringe på døren hos samtlige danskere.

Nej, Helle er ikke = en stemme på rød blok ligesom Lars ikke er med blå. Personligt ville jeg fx aldrig svare, da jeg stemmer radikalt, og ikke mener, at Helle er den mest optimale leder af landet. Kunne jeg frit vælge statsminister, ville jeg pege på Margrethe. Der er SF'ere, der helst ser Villy som statsminister og DF'ere, der helst ser Pia som statsminister osv.

Man behøver ikke, at synes Helle skal være statsminister, for at stemme på et parti der bakker op om hende. 

Tidligere på året, eller i slutningen af sidste år, var der fx en undersøgelse med spørgsmålet om, hvem man mente, der var bedst egnet til at lede landet: Helle Thorning eller Lars Løkke. Der var samtidig også spørgsmål til, hvilket parti man ville stemme på. Resultatet var sjovt nok, at Lars Løkke vandt på lederspørgsmålet og rød blok vandt mht. antal mandatter.

Hvis du stadig tager Helle vs. Lars for et godt spørgsmål ifm. fordelingen af mandatter mellem rød og blå blok, jamen så er du jo umulig at diskutere med - hvis der overhovedet er tale om en diskussion, da du kun smider om dig med holdninger og postulater uden at komme med begrundelser eller noget seriøst.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen forhelved Stubbe du ved da godt den står mellem Lars eller Helle, nu har du en IQ på under 80, Så stem du så meget du vil på Villy eller Pia eller en eller anden tossem det blir enten Helle eller Lars, no matter fucking what.

Du kan kun hjælpe med mandater og ikke andet.

- Out

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iMediaMan:
Jamen forhelved Stubbe du ved da godt den står mellem Lars eller Helle, nu har du en IQ på under 80, Så stem du så meget du vil på Villy eller Pia eller en eller anden tossem det blir enten Helle eller Lars, no matter fucking what.

Wow, are you somehow related to Sherlock Holmes Surprise

Did you really figure that one out all by yourself?

Læs nu mit forrige indlæg for pokker.

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)