Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ENDELIG mødes De Konservative & De Radikale på midten...

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mankon>>>

Et manglende flertal til højrefløjen vill jo netop sende regeringsmagten til venstrefløjen, så den situation kommer desværre aldrig til at opstå! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:
De Konservatives økonomipolitik er jo identisk med De Radikales. Ligesom de er enige om en række sociale spørgsmål. Det store dillemma er vel i bund og grund udlændinge-debatten. Men selv her skal det jo nok vise sig at de er enige, nu hvor C ikke er afhængige af at danse efter DF's pibe!

ja vist er de det - men hvis det er en S/SF regering, så får de radikale og C da meget vanskeligt ved at føre den økonomiske politik, f.eks skattelettelser i topskatten.

I den sociale ende må man vel sige MÅSKE, men enten har C da ladet sig trække rundt ved næsten i udlændinge og integrations politik, hvis de skal danne forlig med de radikale og trække S og SF i de radikales retning.

Jeg tror da godt de kan finde områder de er enige i, men i de store ting bliver det svært med mindre de får flertal sammen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må vi se hvem der får fleste stemmer og den vej stemmer går den vej går magten ,

jeg synes det lyder meste som valg flæsk og skal tages med meget stort gram salt synes jeg, men kan altid håbe på der kommer et flertal på en anden måde i denne her næste periode Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Jeg er langt hen af vejen enig med Anders Samuelsen, men synes I ikke at han mangler en social politik?

LA har masser af social politik, her er et par eksempler:

  • LA vil ha´ flere i arbejde, så der f.eks. er et passende antal til at passe på ældre.
  • LA vil ha´ lavere skat, så det bli´r mere attraktivt at tage en uddannelse, deriblandt er service sektoren inkluderet.
  • LA ønsker generelt lavere skat, så det kan give flere velstand, høj som lav.
  • LA vil halvere selskabsskatten så det bli´r mere attraktivt at skabe arbejdspladser. Arbejdspladser er til gavn for alle, uanset social status.
  • LA vil ha´ mindre papirarbejde foran skrivebordene, og mere tid til omsorg for dem som har brug for det. Mindre fokus på papiret, og mere fokus på det enkelte menneske. Der er for mange blanketter, og for meget kontrol. Skattekroner der kunne være sparet.
  • LA ønsker mere personlig frihed til hver enkelt, færre forbud og lovgivning, og dermed mere plads til at være social.

Anders Samuelsen repræsenterer disse punkter, og der er meget social politik deri. Udover det, så taler LA osse iværksætternes sag. LA vil ha´ gang i væksten.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Mankon>>>

Et manglende flertal til højrefløjen vill jo netop sende regeringsmagten til venstrefløjen, så den situation kommer desværre aldrig til at opstå! :-)

Nuværende tidspunkt peger Radikale på Helle T.

Hvis VKI(O) får færre stemmer end S-SF-R flertallet og hvor R er tungen på vægtskålen, så kan 2XLars pege på Margrethe som statsminister.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Daniel Beldring:

Jeg er langt hen af vejen enig med Anders Samuelsen, men synes I ikke at han mangler en social politik?

LA har masser af social politik, her er et par eksempler:

  • LA vil ha´ flere i arbejde, så der f.eks. er et passende antal til at passe på ældre.
  • LA vil ha´ lavere skat, så det bli´r mere attraktivt at tage en uddannelse, deriblandt er service sektoren inkluderet.
  • LA ønsker generelt lavere skat, så det kan give flere velstand, høj som lav.
  • LA vil halvere selskabsskatten så det bli´r mere attraktivt at skabe arbejdspladser. Arbejdspladser er til gavn for alle, uanset social status.
  • LA vil ha´ mindre papirarbejde foran skrivebordene, og mere tid til omsorg for dem som har brug for det. Mindre fokus på papiret, og mere fokus på det enkelte menneske. Der er for mange blanketter, og for meget kontrol. Skattekroner der kunne være sparet.
  • LA ønsker mere personlig frihed til hver enkelt, færre forbud og lovgivning, og dermed mere plads til at være social.

Anders Samuelsen repræsenterer disse punkter, og der er meget social politik deri. Udover det, så taler LA osse iværksætternes sag. LA vil ha´ gang i væksten.

Mvh. Rune.

Du glemte

  • Kernekraft
  • Andre partiers udlændingepolitik
  • Privatisering af den kollektive trafik

Beklager, men det er ikke overbevisende.

Tonny

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie>>>
Der er da ingen tvivl om at C og B, uanfægtet at dette års valgresulstat, fremstår som de største tabere.

Det interessante scenarie opstår jo først om fire år.
Der skal ikke herske nogen tvivl om at De Radikale føler sig overset på venstrefløjen, ligesom De Konservative føler sig som en minoritet på højrefløjen.

Netop derfor tror jeg på, at dette stunt er lavet som en forløber til valget om fire år.
Det store spørgsmål (som de ikke selv er kloge på endnu) bliver hvem der skal med i alliancen, og dermed hvem man skal pege på som statsminister.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mankon>>>

Nu er du jo helt ude i periferien.
Det er et spændende scenarie, men jeg tvivler på at det kommer dertil ;-)

Folk vil være "købt" langt forinden.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny>>>

Så glemmer du at de vil forhøje pensionsalderen til 68!!!

I disse dage, hvor man har svært ved at overbevise folk om at vi skal af med efterlønnen, må det (i min optik) anses som umuligt at overbevise folk om at de først kan stoppe på arbejdsmarkedet som 68 årige!?

Men jeg har jo ikke patent på sandheden, så kom med jeres feedback.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael>>>

Hyggeligt indlæg. Men hvad har du på hjerte??? :-) Jeg har igennem længere tid set dig svare på de første 2000 indlæg, uden rigtig at have noget på hjerte... Lad os høre hvad du mener!??

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)