Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo ikke første gang at han er fremme med en video, hvor budskabet er "sat på spidsen", som han selv siger. Et andet eksempel er her.

Eftersom det ikke er ulovligt, skal han selvfølgelig have lov. Lige som vi andre har lov til at tænke vores, om hans propaganda.

Jeg sad for sjov og googlede lidt på den gode Alex, og fandt siden df-nyt (der ikke er en DF side), hvor de også har fundet en af hans facebook opdateringer. Ja han har da humor.. Zip it!

Men ret skal være ret, og der er også rigtigt underholdende DF'ere

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:

tænkstort:

Wow.

Den video slår da vist rekorden.

Så er det jo altid godt at han bliver

&NR=1">bakket op fra borgen :)

PS: Send lige dette til Pia :-)

Måske sender du forgæves

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1609800.ece

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke Zulu Comedy Festival i denne her uge? Måske er det bare en gimmick. Big Smile

Han bliver da helt sikkert årets komiker.

For jeg kan ikke forestille mig, at et voksent menneske kan lave sådanne videoer og mene det.

Han er da meget grineren. Måske er det, det her DF mener, når de taler om "Frisk pust", han vil være et meget frisk pust at have i folketinget.

Jeg var lige nervøs for, at der ikke ville være sådan en komiker type i folketinger, nu hvor de sorte fætre ikke stiller op. Pyha, så kom han lige til redning. Smile

Tak herr. Alex Ahrendtsen for dit kulturberigende indslag til det ellers så "seriøse" valgkamp.

Hygge,

Kommer snart...

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja føj for den!

Beskidt måde at træde frem på..

Og så er den også dårlig, set fra et markedsførings synspunkt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Umildbart ser det ud til hver gang de kommer med et medie stunt stiger de http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/Askometer/  det er gennemtænkt for at komme i medierne og jo jeg stemmer  ikke DF , men i alt må man sige det fungere for dem at chokere og provokere -

Gennemtænkt for at provokere og chokere , det er ret smart for dem kan man se på prognoserne , hver gang disse vilde stunt stiger de og hvem og hvorfor de mennesker stemmer på hende endnu mere ved jeg ikke , med husk en ting , ved hvert medie stunt ekstremt meget TV tid blad og aviser og kommer lige en ekstra mening oveni tit og måske er det folk husker ,men det virker kan man se på menings målingerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og.. Det giver dem en masse omtale, også sidder der vel nogle derude der er lige ubegavet som vælger at stemme på ham :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil Kroer:

Både og.. Det giver dem en masse omtale, også sidder der vel nogle derude der er lige ubegavet som vælger at stemme på ham :-)

Fordi du syntes indvandrer bander, der udelukkende laver kriminalitet og nasser på samfundet skal have lov at være her? Really?

Han har en pointe, og jeg kan godt følge den. Ingen yderligere uddybning, for jeg kan mærke jeg bliver så sur, at jeg kommer til at skrive ting jeg ikke vil have stående til offentlig skue. Men lad mig sige det sådan, jeg har ikke altid været af den opfattelse - men utallige episoder har omvendt mig. Jeg er ikke racist, men nogle typer kan jeg simpelthen ikke snuppe.

Med venlig hilsen

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er til dels enig med dig Claus, men vil mene det er et voldsomt stereotyp han sætter videoen op i.

Han har en point ja, men det er en forkert måde han udtrykker det på.

Men jeg er som dig heller ikke racist, men kan heller ikke fortrænge folk der kommer hertil Danmark, som udelukkende kun laver ballade og ikke prøve på nogen som helst måde at integrere sig i det danske samfund.  

Man kan i det mindste prøve så godt som muligt at lære dansk og være positive omkring det danske samfund så længe man er her. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)