Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fedt at man allerede på 3. dagen vælger at lancere valgkampens mest elendige video/budskab...

Lige meget hva alle andre laver fra nu af, så er det et step i den rigtige retning...

At Pia så forsvare den, det viser vel blot, hvor desperate DF åbenbart er...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Fedt at man allerede på 3. dagen vælger at lancere valgkampens mest elendige video/budskab...

Lige meget hva alle andre laver fra nu af, så er det et step i den rigtige retning...

At Pia så forsvare den, det viser vel blot, hvor desperate DF åbenbart er...

Kan du synes det er elendige men når kigger på valgprognoserne går det frem ad når de bringer disse budskaber sidste mening måling frem ad havde ellers et godt dyk i august som nok kan tillægges det skete i Norge og var der noget af de laveste i 3 år 

videoen er lavet for at de kan provokere og chokere og komme mere  i medierne de er dygtige på deres måde for nogle synes nok 100 træder på en findes der måske  25 frem de andre åbenbart der synes de trædes på opsvinget er så højt at det ser ud til blive et bedre valg for dem end sidste gang og vis får op ad bakken og skal forsvare videoen resten perioden får de mere og mere opmærksomhed i medierne .

Jeg er dog ikke DF men målet er jo netop at provokere og chokere for en del mere medie opmærksomhed og det må man sige det lykkes dem .

Vis du ser nyhederne og aviserne kommer det netop  ud og jeg fatter ikke medierne hopper på limpinden og boost dem op ad , men fakta er de bringer dem mere ud og åbenbart fungere det for dem , så det er nok ikke sidste gang de gør dette her 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være de kommer frem i medierne... Men det jo ikke positivt, så kan ikke se hvad det skal bruges til... Jeg tror det forværre mere end det gavner dem...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Fedt at man allerede på 3. dagen vælger at lancere valgkampens mest elendige video/budskab...

Lige meget hva alle andre laver fra nu af, så er det et step i den rigtige retning...

At Pia så forsvare den, det viser vel blot, hvor desperate DF åbenbart er...

Der kan desværre også være den mulighed, at det er 100% planlagt og man ønsker en konfrontation som man så kan brygge videre på.

Selvom manden fortjener en afklapsning, så håber jeg ikke han får det, da valgkampen så vil tage en anden drejning.

DF er færdige, de har ikke mere at byde ind med og de bliver valgets største tabere.

For mig at se er det ikke et problem at videoen vises, problemet er at der ikke er nogen der tager til genmæle, for videoer der skulle vise visse medlemmer af DF sande jeg, vil ikke blive accepteret grundet overtrædelse af racismeparagraffer og meget mere.

DF får derfor frit spil i det mediecirkus da man ikke kan lave videoer der illustrerer det nederdrætige og udanske menneskesyn som nogen DF´ere har og som nogle af dem er dømt for at offentliggøre.

Jeg er ganske overbevist om at PK hele tiden har kendt til den video og fulgte man pengene, så ville det nok vise sig at være korrekt. Og hvorfor kendte PK til den? fordi hendes reaktionsmønster og kropssprog klart indikerer det.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Kan godt være de kommer frem i medierne... Men det jo ikke positivt, så kan ikke se hvad det skal bruges til... Jeg tror det forværre mere end det gavner dem...

Det er ikke sikkert det gavner dem. Der er mange dage til valget endnu og der kan graves meget information frem inden den tid.

Ve mig om ikke valget tager en drejning fra i næste uge, og at det nu bliver folket der tager teten i valgkampen, min mavefornemmelse siger mig der er noget undervejs...

Køb ren argan olie her

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kommentar fra YouTube:

Høj klasse! :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Kan godt være de kommer frem i medierne... Men det jo ikke positivt, så kan ikke se hvad det skal bruges til... Jeg tror det forværre mere end det gavner dem...

Det er også derfor de stiger hver gang der er menings måling når de kommer i medierne , man kan jo se seneste måling gik de højere op ad , de når ud med deres budskab det provokere og chokere og de stiger om hvem der stemmerne mere er det mindretal der provoker og det er planlagt dette her  om man kan lide det eller ej .

Jeg synes ikke videoen er verdens bedste men må sige det lykkes for dem at vende nedgangen i de seneste efter sket i Norge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvilken relation har det til terrorangrebet i Norge? altså Dansk Folkeparti og deres placering i meningsmålingerne ?

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Hej Michael

Hvilken relation har det til terrorangrebet i Norge? altså Dansk Folkeparti og deres placering i meningsmålingerne ?

Ovenpå terrorangrenet i Norge var der en italesættelse af DFs måde at debattere politik på. Man forsøgte at marginalisere alle islamkritikere under en fane - og herunder var den samlede opposition i Danmark også ude med skræmmebilleder om at "det er dén slags, som Breivit, DFs måde at diskutere politik på fører til"

Og med det in mente, så er det lykkedes DF overraskende godt at komme ud af den skammekrog de blev puttet i. (At de så selv sørger for at male ikke-særligt-flatterende billeder af dem selv efterfølgende er en anden sag.)

Stemmer jeg DF? Aldrig i livet, men jeg ser skam hvad der sker i dansk politik :-)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)