Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Hej Michael

Hvilken relation har det til terrorangrebet i Norge? altså Dansk Folkeparti og deres placering i meningsmålingerne ?

Jeg må erkende nedgang passer med datoerne og op gang ved medierne gang hvor de får dem i fokus som de styre http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/Askometer/  alt er gennemtænkt også når en politiker bruger går tæt på en og medierne går tæt på en andens intime zone står direkte i øjne tæt hvad sker hun træder tilbage flakker med øjne og virker mindre seriøse i alt prøves alt , hvor de kan vende det deres fordele 

Husk alle spiller meget på psykologiske effekt hver i sær gør på sin måde og må sige de er dygtige på det psykotiske plan skæmme gode til at påvirke vælgerne  , ender med vi nærmer os mere psykotiske effekter er mere det gør forskellen end det er budskabet , der er våbnet , hør hvad siges under samtalerne og hvilken effekt det mønster blandt det øget antal vælger de får 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Hej Michael

Hvilken relation har det til terrorangrebet i Norge? altså Dansk Folkeparti og deres placering i meningsmålingerne ?

Jeg må erkende nedgang passer med datoerne og op gang ved medierne gang hvor de får dem i fokus som de styre http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/Askometer/  alt er gennemtænkt også når en politiker bruger går tæt på en og medierne går tæt på en andens intime zone står direkte i øjne tæt hvad sker hun træder tilbage flakker med øjne og virker mindre seriøse i alt prøves alt , hvor de kan vende til det deres fordele 

Husk alle spiller meget på psykologiske effekt hver i sær gør på sin måde og må sige de er dygtige på det psykotiske plan skæmme gode til at påvirke vælgerne  , ender med vi nærmer os mere psykotiske effekter er mere det gør forskellen end det er budskabet , der er våbnet , hør hvad siges under samtalerne og hvilken effekt det mønster blandt det øget antal vælger de får .

Spændende at følge en poltiske debat og se hvilken midler hver især bruger , psykologiske  bruges mere end nogensinde før og det virker kan man se på valgprognoserne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Emil Kroer:

Hey 

Tag lige et kig på denne video med DF's Alex Ahrendtsen

Hvor er det bare en klam og usmagelig valgvideo! 
FØJ 

Hvad er der klamt ved den? 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hamburg1991:

Emil Kroer:

Hey 

Tag lige et kig på denne video med DF's Alex Ahrendtsen

Hvor er det bare en klam og usmagelig valgvideo! 
FØJ 

Hvad er der klamt ved den? 



Hans synspunkter er udfra mit synspunkt klamt, men kan jo være du ikke deler samme synspunkt hvilket er helt ok Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det har jeg ikke. Jeg har valgt en anden levevej. Hvad kan du se fra
din have? Kan du se åen, eller kan du se blokkene?

- Jeg kan se åen.

Dansk Farce Smile

Køb ren argan olie her

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emil Kroer:
Hans synspunkter er udfra mit synspunkt klamt, men kan jo være du ikke deler samme synspunkt hvilket er helt ok Smile

Det er sikkert muligt. Big Smile

Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted specielt de dage hvor man ikke blev jagtet af en med an knallertkædet, eller blev vækket midt om natten af politiet og brandbilerne. Jeg kender stadig folk der som på ingen måde tør udtale sig om forholdene der af frygt for repressalier, så jeg det er da dejligt at se er der er nogen som tør stå frem og adressere en problem stilling som andre åbenbart syntes værende ikke eksisterende.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Til alle jer som ikke har en åndelig fattelse af politik, så må i stadig bide i det sure æble og indrømme at DF. Er det eneste parti som formår at have den mest klare politik overhovedet!

Ps. videoen viser netop at de kriminelle skal ud og de fine bliver. Om den er det ene eller det andet er individuelt.

Igen nye målinger viser at 92% af de tyverier der sker på kbh hovedbanegård er lavet af asyl ansøgere. Tænk over det før i siger noget!
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Emil Kroer:
Hans synspunkter er udfra mit synspunkt klamt, men kan jo være du ikke deler samme synspunkt hvilket er helt ok Smile

Det er sikkert muligt. Big Smile

Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted specielt de dage hvor man ikke blev jagtet af en med an knallertkædet, eller blev vækket midt om natten af politiet og brandbilerne. Jeg kender stadig folk der som på ingen måde tør udtale sig om forholdene der af frygt for repressalier, så jeg det er da dejligt at se er der er nogen som tør stå frem og adressere en problem stilling som andre åbenbart syntes værende ikke eksisterende.

Løgn og latin - Odense er ikke værre end andre steder... Tallene er fra de sidste 6 kvartaler. Så det er ikke sagesløse der får røvfuld, så de overfald der sker er interne eller relateret til druk/fester i weekender

Vold mod sagesløs
Odense 0 0 0 0 0 0

 

Røveri
Odense 48 45 45 39 32 27

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Andersen:
Ps. videoen viser netop at de kriminelle skal ud og de fine bliver. Om den er det ene eller det andet er individuelt.

I et retssamfund der kommer de kriminelle i fængsel for deres lovovertrædelser.

Desværre har vi ingen steder vi placerer hjernevaskede unge - uanset fløj Smile

Køb ren argan olie her

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)