Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:
Så håber jeg da for dig at du kommer til at bo i Vollsmose, du vil helt sikkert nyde det når du har dine statisikker at læne dig op ad.

Kommer jeg aldrig til, men har da ofte min gang i Mjølnerparken - jeg har ingen problemer.

Alle samfund har deres udfordringer, men udfordringerne løses ikke ved at marginalisere en gruppe af folkningen grundet deres religiøse tilhørsforhold og fremstille dem på den måde. Bemærk at det alene er muslimer der gås efter, og det faktisk forholder sig således at de mere seriøse røverier begås af folk fra østblokkene som er katolikker!!!!!!!

Der er ingen andre partier i landet Danmarks historie medlemmerne har været så nederdrægtige, løgnagtige, misvisende, racistiske, tåbelige og kriminelle som DF.

Nå men nok om det mit liv er for kort til Dansk Farce

Det er jo på grund deres kultur og religion de råber efter pigerne eller tæsker dem i Kokkedal eller kalder stripper hvad som helst eller direkte prøver at tæske dem grundet deres lidt mere friholding , du skal i hvert passe på der og være ikke for meget anderledes .

vi skal lære at acceptere hinanden som vi er og jo det skaber mere opmærksomhed når de går det grundet man direkte kæde det samme med forskellen i kulturen og der er lidt mere i disse grupper .

Dansker laver også vold med det afspejler ikke i samme grad lige mod kultur forskellen , der er ikke samme grad artiklen kan skrives , når man ikke kan rigtigt kan sammenkæde hvorfor 

Østblokken kommer ikke i samme grad frem da de er ligeglade mere , der er ikke grundet du gik bart derfor stjæler de , de stjæler grundet penge og derved mindre at skrive om for dem der bringer nyheden i avisen en historien der står om forskellen er en lang større nyheds værdi   

Håber der findes en løsning så vi kan til passe hinanden mere , men så lang tid så stor forskel vil DF være der 

Jeg synes vi bare skulle være venlig mod hinanden og ikke kigge skævt til hinanden og lære at acceptere hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

igang:
Ja ja, men hvordan forholder du dig til, at 92% af al kriminalitet (eller i hvert fald røverier) på Københavns Hovedbanegård (ved ikke om det er tilsvarende tal for Dybølsbro Station og Vesterport Station), begås af udlændinge?

Det kan jeg kun forholde mig til på følgende måde:

1. Er det danske statsborgere eller indvandrere med opholdstilladelse, så skal de dømmes for den forbrydelse de begår. Dem med opholdstilladelse bør så udvises hvis de igen indblandes i kriminalitet indenfor 3 år efter 1. dom er afsagt og afsonet.

2. Er det andre EU borgere - så er det udvisning i mindst 10 år samt 100.000 i bøde som betales inden de eksporteres.

Og jeg kunne såmænd også strække mig så langt til at indføre ét 3 strike and then out for alle kriminelle, så alle bare blev buret inde på Grønland på livstid - men det har ikke noget med religion eller ophav at gøre.

Køb ren argan olie her

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Jeg ville ikke debattere på dette niveau.

Det var da ellers lige ved at blive underholdende, nå men så tak for debattenYes

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

I et retssamfund der kommer de kriminelle i fængsel for deres lovovertrædelser.

Desværre har vi ingen steder vi placerer hjernevaskede unge - uanset fløj Smile

Så du siger at en kriminel asyl indvandre har de samme rettigheder som en kriminel dansker?

Det vil jeg meget gerne vide...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Andersen:

Så du siger at en kriminel asyl indvandre har de samme rettigheder som en kriminel dansker?

Det vil jeg meget gerne vide...

Har en asyl indvandrer opholdstilladelse eller har han tålt ophold i Danmark?

Køb ren argan olie her

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Og jeg kunne såmænd også strække mig så langt til at indføre ét 3 strike and then out for alle kriminelle, så alle bare blev buret inde på Grønland på livstid - men det har ikke noget med religion eller ophav at gøre.

Så er vi 100% enige

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Andersen:
en kriminel asyl indvandre

Hvad er en "asyl indvandrer"?

Hej med dig :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er så crazy den video..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Lasse Andersen:

Så du siger at en kriminel asyl indvandre har de samme rettigheder som en kriminel dansker?

Det vil jeg meget gerne vide...

Har en asyl indvandrer opholdstilladelse eller har han tålt ophold i Danmark?

Dansker overfalder en grundet penge , vis indvandre er det pga af sit job som stripper , men kan også være danske piger de går for bart klædt på så de mener de er for frigjorte , der er mere nyhedværdi , nogle overfalder grundet kultur forskel end grundt penge

Ikke samme rettigheder for nyhedens værdien er større når de gør af andre grunde og medier boost det op , der er jo mere at skrives om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

igang:
Ja ja, men hvordan forholder du dig til, at 92% af al kriminalitet (eller i hvert fald røverier) på Københavns Hovedbanegård (ved ikke om det er tilsvarende tal for Dybølsbro Station og Vesterport Station), begås af udlændinge?

Det kan jeg kun forholde mig til på følgende måde:

1. Er det danske statsborgere eller indvandrere med opholdstilladelse, så skal de dømmes for den forbrydelse de begår. Dem med opholdstilladelse bør så udvises hvis de igen indblandes i kriminalitet indenfor 3 år efter 1. dom er afsagt og afsonet.

2. Er det andre EU borgere - så er det udvisning i mindst 10 år samt 100.000 i bøde som betales inden de eksporteres.

Og jeg kunne såmænd også strække mig så langt til at indføre ét 3 strike and then out for alle kriminelle, så alle bare blev buret inde på Grønland på livstid - men det har ikke noget med religion eller ophav at gøre.

Det er det mest fornuftige du har sagt i denne debat, og jeg er af samme holdning. Dog bliver jeg altid svinet til for af ytre de holdninger.

Jeg har også før nævnt idéer for min samfundsfagslærer i gymnasie tiden som; giv indvandrer en økonomisk hjælp til at komme igang for, så de evt. har råd til husleje, mad osv. mens de tager uddannelse eller sprogkursus eller hvad nu - så de har en chance for at komme igang. Dem der ikke formår at etablere sig, og istedet for vil have bistand eller laver kriminalitet kunne vi så udvise igen. Hold fast jeg blev direkte svinet til for at være racist - men jeg syntes nu det var en fair nok idé. Se hvad vi sparer på bistand, kontanthjælp osv. og udgifter i fængslerne.. Samtidig kunne vi måske få nyttig arbejdskraft. Nu aner jeg selvfølgelig ikke om det regnestykke kunne hænge sammen, men det er tanken der tæller :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)