Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommuner giver silikonebryster til bistandshjælper!

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Godmorgen :-)

Jeg håber ikke du får kaffen galt i halsen når du læser dette...


Hvis du er kvinde, på kontanthjælp, og ikke gider at arbejde men gerne vil have et par gratis silikone bryster. Så skal du bare vente til dit næste møde i Jobcenteret.


Når dit Jobcenter så spørg dig. "Hvad kan vi gøre for at få dig i arbejde"
Så skal du blot svare "Jeg kunne godt tænke mig et par silikone bryster"

Der er nemlig stor chance for at du så rent faktisk får et par.


Vedkommende kom selvfølgelig ikke i arbejde efter sin operation, og er stadig på kontanthjælp.



Dette er blot en af de mange sørgelige historier, jeg høre om kommunernes brug af penge.

Jeg synes IKKE det er fair, at DU og JEG skal betale for andres silikone bryster!
Hvad synes du?

 

Med venlig hilsen
Bastian

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Bastian

Tak for tippet! Jeg har altid ønsket mig silikonebryster, så jeg vil prøve at opsøge kommunen! ;)

Må jeg spørge hvorfra du har informationen? Det lyder jo helt, helt absurd. Er det en "min vens fætters kæreste" eller har du faktisk selv set resultatet?

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det jo vildt så mange sørgelige mennesker der er.. :(

Der er jo ingen grund til at de lever når de bare nasser på samfundet/alle os andre, de opnår intet, de ødelægger bare deres triste liv..!

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

Hej Bastian

Tak for tippet! Jeg har altid ønsket mig silikonebryster, så jeg vil prøve at opsøge kommunen! ;)

Må jeg spørge hvorfra du har informationen? Det lyder jo helt, helt absurd. Er det en "min vens fætters kæreste" eller har du faktisk selv set resultatet?



Hej Jakob.

Jamen du skal være velkommen til at prøve, for det er faktisk sket i den her kommune vi bor i :-)
Jeg har ikke selv set resultatet, men kender flere der har.

Jeg vil arbejde på at skaffe noget dokumentation.

Med venlig hilsen
Bastian

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bastian:

Jeg vil arbejde på at skaffe noget dokumentation.

Ja tak! Gerne HQ close-up, tak! Hvis det virkelig er sket for fællesskabets penge, må fællesskabet også have fælles råderet! ;)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gider ikke bruge tid på at forholde mig til denne historie uden en kilde.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er overbevist om, at der er flere nuancer i sagen end der er fremstillet her.

Venlig hilsen
Hans

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes sku det er godtYes Det er da langt bedre end at de skal gå i en skov og flytte blade. Nogle gode kasser har aldrig skadet nogen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tar chancen, ringer til konens arbejdsplads og får hende fyret, derefter en snak med hendes fagforening så hun ryger ud der.

Ahh. jeg få nok ikke noget ud af det, anden end ballade

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kende noget til historien, så virker det sært, at de har betalt for hendes nye bryster, men jeg må også ærligt erkende, at der er noget i din fremlægning, der ikke stemmer overens med virkeligheden.

Man kan ikke nægte at arbejde og fortsat modtage kontanthjælp; det er fuldkommen i strid med de nøje fastlagte regler.

Så jeg håber ikke, at din udlægning af sagen udelukkende skyldes uvidenhed - at du automatisk konkluderer, at man ikke gider at arbejde, fordi man er på kontanthjælp. Jeg har for en del år siden været på kontanthjælp, og der var ikke noget, jeg ønskede mere end at komme i arbejde eller starte mit eget :-)

Men det kan altså være sindsygt svært i en økonomisk kriseperiode. Det erfarede jeg i 2001/2002.

Bare en tanke, der er værd at overveje.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)