Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommuner giver silikonebryster til bistandshjælper!

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Jeg synes sku det er godtYes Det er da langt bedre end at de skal gå i en skov og flytte blade. Nogle gode kasser har aldrig skadet nogen.

Hørt! Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu i orden. På tide at nogle får lidt for alle de skattepenge og afgifter vi betaler.

xxx

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Uden at kende noget til historien, så virker det sært, at de har betalt for hendes nye bryster, men jeg må også ærligt erkende, at der er noget i din fremlægning, der ikke stemmer overens med virkeligheden.

Man kan ikke nægte at arbejde og fortsat modtage kontanthjælp; det er fuldkommen i strid med de nøje fastlagte regler.

Så jeg håber ikke, at din udlægning af sagen udelukkende skyldes uvidenhed - at du automatisk konkluderer, at man ikke gider at arbejde, fordi man er på kontanthjælp. Jeg har for en del år siden været på kontanthjælp, og der var ikke noget, jeg ønskede mere end at komme i arbejde eller starte mit eget :-)

Men det kan altså være sindsygt svært i en økonomisk kriseperiode. Det erfarede jeg i 2001/2002.

Bare en tanke, der er værd at overveje.

Dbh

Thomas

Hej Thomas.

Du tror simpelthen på at kommunerne overholder alle gælende regler og love? - For så må jeg desværre skuffe dig.
Der findes fusk, fup og korruption i mange af kommunere i dag. Tro det eller ej, men der er altså virkligheden!

Jeg kender flere som modtager kontanthjælp.

En del af dem har tidligere haft højtstående stillinger, og ønsker i arbejde hurtigst muligt.
En anden del gider ikke at arbjede.
En helt tredje del misbruger systemet, og får "frynsegoder" i form af silikonebryster, buskort, hushjælp m.v.

Alle grupper er fortsat på kontanthjælp. Jeg kender IKKE en eneste person som er blevet nægtet deres kontanthjælp, selvom det bør gøres i ca. 50% af alle tilfælde - vil jeg tro.

Jeg konkludere på INTET tidspunkt, at alle som modtager kontanthjælp ikke gider at arbejde.

 

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Jeg er overbevist om, at der er flere nuancer i sagen end der er fremstillet her.

Venlig hilsen
Hans

 

Det er jeg også ret sikker på. Da historien startede, inden fjeren blev til 10 høns, var det sikkert en brystformindskende operation, eller en brystoperation, som følge af en kræftbehandling.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Jeg er overbevist om, at der er flere nuancer i sagen end der er fremstillet her.

Venlig hilsen
Hans

Hej Hans.

Det har du også fuldstændig ret i at der er. Budskabet skulle skrives så det var mest fangende.

Selvfølgelig kan du ikke bare gå ned og sige at du vil have et par gratis silikone bryster.

Men det ændre stadig intet på at kommunen rent faktisk i dette tilfælde har betalt for et par silikone bryster og bagefter fortsat har ydet kontanthjælp.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hans Stokholm Kjer:

Jeg er overbevist om, at der er flere nuancer i sagen end der er fremstillet her.

Venlig hilsen
Hans

 

Det er jeg også ret sikker på. Da historien startede, inden fjeren blev til 10 høns, var det sikkert en brystformindskende operation, eller en brystoperation, som følge af en kræftbehandling.

 

Hej Nikolaj.

Nej, denne operation har været 100% udseendemæssigt.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Uden at kende noget til historien, så virker det sært, at de har betalt for hendes nye bryster, men jeg må også ærligt erkende, at der er noget i din fremlægning, der ikke stemmer overens med virkeligheden.

Man kan ikke nægte at arbejde og fortsat modtage kontanthjælp; det er fuldkommen i strid med de nøje fastlagte regler.

Så jeg håber ikke, at din udlægning af sagen udelukkende skyldes uvidenhed - at du automatisk konkluderer, at man ikke gider at arbejde, fordi man er på kontanthjælp. Jeg har for en del år siden været på kontanthjælp, og der var ikke noget, jeg ønskede mere end at komme i arbejde eller starte mit eget :-)

Men det kan altså være sindsygt svært i en økonomisk kriseperiode. Det erfarede jeg i 2001/2002.

Bare en tanke, der er værd at overveje.

Dbh

Thomas

Hej Thomas.

Du tror simpelthen på at kommunerne overholder alle gælende regler og love? - For så må jeg desværre skuffe dig.
Der findes fusk, fup og korruption i mange af kommunere i dag. Tro det eller ej, men der er altså virkligheden!

Jeg kender flere som modtager kontanthjælp.

En del af dem har tidligere haft højtstående stillinger, og ønsker i arbejde hurtigst muligt.
En anden del gider ikke at arbjede.
En helt tredje del misbruger systemet, og får "frynsegoder" i form af silikonebryster, buskort, hushjælp m.v.

Alle grupper er fortsat på kontanthjælp. Jeg kender IKKE en eneste person som er blevet nægtet deres kontanthjælp, selvom det bør gøres i ca. 50% af alle tilfælde - vil jeg tro.

Jeg konkludere på INTET tidspunkt, at alle som modtager kontanthjælp ikke gider at arbejde.

 

Med venlig hilsen
Bastian

Det er muligt, at reglerne ikke overholdes. Jeg betvivler det dog, da enhver god undskyldning for at nægte en person fortsat kontanthjælp kun får den enkelte kommunes økonomi til at tage sig bedre ud i sidste ende. Jeg kan ikke se, hvad de skulle vinde på at slække på reglerne.

Uanset hvad kan jeg ikke se, hvad dette har med noget at gøre:

Bastian: "Men det ændre stadig intet på at kommunen rent faktisk i dette tilfælde har betalt for et par silikone bryster og bagefter fortsat har ydet kontanthjælp."

Ja, hun har fået betalt et par silikonebryster - men det har da intet som helst med hendes kontanthjælp at gøre? Hvorfor skulle hun ikke have sin kontanthjælp, fordi hun har fået et par silikonebryster? Hvad har de to ting med hinanden at gøre?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Det er jeg også ret sikker på. Da historien startede, inden fjeren blev til 10 høns, var det sikkert en brystformindskende operation, eller en brystoperation, som følge af en kræftbehandling.

Lige min tanke

Mvh. John

Ps. Og kom så lige med et link til den historie.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Bastian:

Men det ændre stadig intet på at kommunen rent faktisk i dette tilfælde har betalt for et par silikone bryster og bagefter fortsat har ydet kontanthjælp.

Og det faktum, at du gentager din påstand, ændrer ikke på, at du endnu ikke har dokumenteret det.

Jeg vil godt have hele historien fra en veldkomuenteret kilde, før jeg tager stilling til, om jeg tror, den pågældende kommune har foretaget sig noget forkert.

Mit gæt er, at der har været en medicinsk grund til at operere kvindens bryster, og hvis denne operation invloverer implantater, gætter jeg også på, at det har været den bedste løsning rent medicinsk.

Jeg kender rent faktisk en helt tilsvarende historie. Og det er på første hånd.
Samfundet har betalt en armprotese til en kvinde, som senere fik kontanthjælp... Fy dog... Først en ny silicone-arm, så kontanthjælp... Nu er jeg godt nok forarget...

Bastian. Din tråd er tåbelig og tjener intet godt formål, før du fortæller hvor du har historien fra på en måde, så den kan efterprøves. Det andet er rygtesmederi - og formentlig noget vrøvl.

Venlig hilsen

Hans

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)