Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommuner giver silikonebryster til bistandshjælper!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Ja, hun har fået betalt et par silikonebryster - men det har da intet som helst med hendes kontanthjælp at gøre? Hvorfor skulle hun ikke have sin kontanthjælp, fordi hun har fået et par silikonebryster? Hvad har de to ting med hinanden at gøre?

Mvh

Thomas

Jeg tror ikke du forstår det.....

Hun var på kontanthjælp før hun fik foretaget opereation. Det var Jobcenteret der henviste og betalte regningen. Hun får stadig kontanthjælp.

Hvis det ikke har meget at gøre med hinanden - så ved jeg det sørme ikke.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Hun var på kontanthjælp før hun fik foretaget opereation. Det var Jobcenteret der henviste og betalte regningen. Hun får stadig kontanthjælp.

Hvis det ikke har meget at gøre med hinanden - så ved jeg det sørme ikke.

 

Har du overvejet om personen er syg????

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bastian:
Hun var på kontanthjælp før hun fik foretaget opereation. Det var Jobcenteret der henviste og betalte regningen. Hun får stadig kontanthjælp

Jeg synes, du skal fortælle

1. Hvor har du historien fra?
2. Hvilken kommune drejer det sig om?
3. Hvad var Jobcentrets begrundelse for at bevilge en opreation?

Hvis du ikke kan det, så har dine påstande ingen troværdighed.

Venlig hilsen

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Thomas Thomsen - TT Tekstforfatter:

Ja, hun har fået betalt et par silikonebryster - men det har da intet som helst med hendes kontanthjælp at gøre? Hvorfor skulle hun ikke have sin kontanthjælp, fordi hun har fået et par silikonebryster? Hvad har de to ting med hinanden at gøre?

Mvh

Thomas

Jeg tror ikke du forstår det.....

Hun var på kontanthjælp før hun fik foretaget opereation. Det var Jobcenteret der henviste og betalte regningen. Hun får stadig kontanthjælp.

Hvis det ikke har meget at gøre med hinanden - så ved jeg det sørme ikke.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Jo, den del har jeg forstået, men det er tydeligvis deres vurdering, at det var/er vigtigt for, at hun fortsat skal kunne fungere som et helt menneske og gøre sig forhåbninger om at kunne være velfungerende i en jobsituation. Intet er så enkelt, som du gør det til.

Der er trods alt noget, der hedder empati!

Enough said!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk er det her et meget debatteret emnenettet. Det lader til, at Bastian ikke er den eneste, der har hørt om silikonebryster på statens regning..

http://bit.ly/n6xilG - google søgning

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CBering:

Faktisk er det her et meget debatteret emne på nettet. Det lader til, at Bastian ikke er den eneste, der har hørt om silikonebryster på statens regning..

http://bit.ly/n6xilG - google søgning

Dit link virker ikke.
Jeg søgte også på Google, og ja - det debateres mange steder, men jeg fandt ingen dokumentation for, at der er givet siliconebryster af et jobcenter med det formål at lette kvindens adgang til at komme i arbejde.
Vil du ikke lige lave linket igen.

Hans

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

hvor du har historien fra på en måde, så den kan efterprøves. Det andet er rygtesmederi - og formentlig noget vrøvl.

Undskyld, jeg ved det ikke.

Jeg troede heller ikke på det i starten, men efter en længere snak og flere gentagelser om at den var sgu god nok, så hoppede jeg alligvel på den.

Jeg kan godt se det nu, at det var dumt at poste denne tråd før jeg selv havde set noget dokumentation. Min kilde er en som står mig meget nær, og som bestemt ikke vil lyve om sådan noget. Det virker derfor meget troværdig og rigtigt i mine øjne. Jeg fik såmend afvide af det var noget der skulle frem i lyset, og tænkte det, derfor ikke helt i gennem. Det beklager jeg.

Jeg er stadig sikker på at noget af historien er god nok, men ikke 100% som da jeg postet. Der må være nogle små deltajer. Jeg vil derfor skaffe noget mere information om historien, i form af dokumentation samt diverse deltajer.

Det er godt nok pignligt hvis det ikke er som jeg har formuleret mig i de andre indlæg.

Og tak Hans. Du fik mig til at indse at det er rygtesmederi og dårlig stil.

Jeg må nok hellere trække mine tidligere indlæg tilbage og undskylde på forhånd.

 

Jeg vender tilbage i morgen.


Med venlig hilsen
Bastian

 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Dit link virker ikke.
Jeg søgte også på Google, og ja - det debateres mange steder, men jeg fandt ingen dokumentation for, at der er givet siliconebryster af et jobcenter med det formål at lette kvindens adgang til at komme i arbejde.
Vil du ikke lige lave linket igen.

Hans

Prøv dette link 
Jeg finder ingen dokumentation, men blot andre, der enten har forsøgt sig med, at få silikonebryster på statens regning eller hørt om det. 
Det ser ud til, at det er ens læge, der vurderer om man er kvalificeret til sådan en omgang.
Jeg vil dog indskyde, at jeg har en fjern bekendt (læs: bekendt af ven), som har fået silikonebryster af kommunen/staten grundet lavt selvværd. 
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt klar over at dit link er til resultatet af en google søgning?

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon:

Du er godt klar over at dit link er til resultatet af en google søgning?

Det er jeg godt klar over. Blot for at informere om, at der var andre, som havde hørt det samme som trådstarter.. 

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)