Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Fødevarekonsulent der kender love og regler søges!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jo - jeg fik fat i en konsulent! Jeg skrev til Alimentas og de svarede hurtigt.. Har dog valgt ikke at bruge dem endnu, vil først lige se om jeg ikke kan lokke alle svar ud af fødevarestyrelsen ;-)

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt, Jeg ved godt at det er fødevare vi har med at gøre og at det skal være i orden.

Men hvis den eneste starthjælp til små virksomheder er at de råder en til at tage kontakte en dyr konsulent og de ikke engang har en skabelon for hvad de vil have er sku da lidt under mål. Det er jo ikke fersk kød vi vil have ind i landet.

Jeg ved sku ikke om jeg skal opgive eller kæmpe men normalt plejer det at lykkes for mig.

Jeg skal nok give dig besked hvis der er noget nyt det varer  jo nok lidt før vi bliver konkurrenter Smile   

 

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Fødevaregruppen Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Du kan ringe til mig, jeg er fødevarekonsulent i Fødevaregruppen ApS på tlf. 22900303

Med venlig hilsen

Signe Braat

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Roeds:

Du fik vel ikke fat i en skabalon for en sådan analyse?

Så fik jeg brevet ind af døren - "Der mangler en risikoanalyse"

Hvor stod der man skulle aflevere sådan en?!?! Nå, men nu har jeg kigget lidt rundt - Og håber du kan bruge det her til noget: http://www.foedevarestyrelsen.dk/Kontrol/Egenkontrol_med_foedevarer/Sider/Generelt-om-risikoanalyse.aspx Der står også noget om nogle blanketter der kunne hjælpe en.. Dem må jeg lige på jagt efter :-)

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at det er en meget gammel tråd men jeg prøver alligevel :-)

Jeg ville høre om du var tiltfredes med samarbejdet med FødevaregruooenJ Jeg skal i gang med mit projekt med nogle fødevarer. Jeg vil gerne have nogen på sidelinjen, som kan få mig igennem de forskellige love og regler på området.

Jeg er i den forbindelse stødt på Fødevaregruppen, og jeg vil gerne høre om dine erfaringer med samarbejdet med dem. Hvordan forløb samarbejdet og var det  pengene værd?

På forhånd tak for svaret.

mvh

Radek

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)