Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs og hvorledes kan jeg komme videre, uden yderligere store omkostninger?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Nej..han har henvendt sig til mig, og min rådgivning har været uden beregning.
Sådan. Trådstarter skal ikke tro det er fordi vi aminoer ikke føler med en iværksætter der går konkurs at der er få svar. Det er en barsk omgang at skulle igennnem, og uanset selskabsform, havner man jo ofte netop der hvor man er selvskylnderkautionist for de lån man har i banken. Så kan man være aldrig så meget beskyttet af kun at kunne tabe f.eks en ApS kapital, det hjælper ikke en disse hvis man kautioner personligt for banklånet, og det er MEGET vanskeligt at undgå at skulle for en nystarter.

Det er vigtigt at ha det i mente når man lægger ud, man er ikke beskyttet i forhold til banken i mange tilfælde.

Nu har du forhåbentlig fået de råd du behøvede fra Peter - og så er der jo det andet råd du fik - involver dig med kurator som skal hjælpe dig bedst muligt.

Banken står vel til et solidt tab, og de må ha gode grunde til ikke at tro på selskabets fremtid, eller også god tro på, at du kan betale det meste af din kaution, Ærgerligt når du mærkede tingene gå frem. Sørg nu for at få glæde af alt muligt andet og lad det ikke belaste dig personligt og i forhold til familie og venner, mere end højst nødvendigt

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)