Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af klinik pga depression, med kunder med tilgodehavende...

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Du bør tage kontakt til kommunen med henblik på at få sygedagpenge sideløbende.

Det vil jeg klart undersøge - tak for informationen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Held og lykke.

Tak 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Øv, hvis det var på Fyn, ville jeg hjælpe dig 100% indtil du var klar igen.

Sød tanke - tak 

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Rigtig ærgelig at du er blevet syg,,,,,men også rigtig ærgeligt for alle de personer som "letsindigt" købte et eller flere gavekort ti....brugte deres måske surt tjente penge på en "narresut".......hvor mange gavekort er der tale om ???? sagen kunne jo blive en skandale til "kontakt" eller klage til dealhunter......Hvis du afvikler butikken ville det vel være mest fari at aflevere pengene retur til de "uheldige" kunder.......håber du snart bliver rask eller finder en god løsning aå kunderne ikke bliver snydt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Situationen er den at pengene er jo brugt på de udgifter der er i klinikken. Lejemålet havde 3 måneders opsigelse, som har taget hele mit depositum, samt andre løbende regninger i månederne inden klinikken lukkede og derfor er der ikke nogen penge tilbage.

Dealhunter skulle så vidt jeg ved have leveret kundernes penge tilbage og jeg tilbage betaler dem til Dealhunter når jeg ikke længere er insolvent/tilbage på arbejdsmarkedet.

Det værste er jo at min sygdom kom på et dumt tidspunkt. Men der kommer styr på det og forhåbentligt er jeg tilbage på arbejdsmarkedet om noget tid

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er gavekortene til? :-)  For umiddelbart kunne jeg godt overtage massagedelen, men send mig en pm, så finder vi ud af noget, hvis det stadig er aktuelt.

Jeg er dog ikke særlig begejstret for dealhunter og vil ikke rodes ind i deres forretning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for muligheden Jacob. Men Dealhunter er gået igang med at tilbagebetale kunderne. Tilbuddet har været på 1-1½ t massage, på så lave beløb at før skat og moms er der 87,5 pr time, hvilket passede mig fint for at få folk til at komme igen. Men det er ikke et tilbud jeg ønsker andre skal arbejde for. Men jeg har lært min lektie, skulle jeg nogenside starte med at arbejde igen vil jeg have tålmodigheden til at bruge mund til mund metoden

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg er så en af de uheldige kunder, der godt nok kun har betalt 125 kr for en times massage, men som ikke kan få sin vare eller få pengene tilbage. Jeg har mailer til dealhunter, og de svarede bare tilbage, at de havde udbetalt pengene til tipsy comfort, og derfor ikke kunne give mig mine penge tilbage. 125 kr er ikke mange penge, men for mig er det princippet i det.
Det må klart være lov, at man som kunde skal have sine penge tilbage!
Jeg fandt denne tråd ved at Google tipsy comfort. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal gøre i forsøg på at få mine penge igen. Har endnu en gang mailer til deal hunter, men denne gang modtog jeg intet svar!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at dealhunter har tilbagebetalt nogen kunder. Jeg er erklæret insolvent af retten og kan ikke stille så meget op her og nu. Hvorfor det kun er nogen og ikke alle der får deres penge tilbage kan jeg ikke svare på. Med tiden regner jeg med at alle får deres penge retur. På intet tidspunkt har jeg ønsket at snyde noge, men jeg stod og tuede ved kunderne de sidste par dage. Jeg har mistet penge i husleje og mange andre ting. Jeg ville hellere være rask en at miste min klinik som jeg har arbejdet med i 2 år.
Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Deal hunter konceptet burde måske revidere sine betingelser, for det er helt til grin, at man kan købe et gavekort og så er klinikken lukket dagen efter. På DAGENS er vilkårene for den forretningsdrivende, at du får halvdelen af de beløb, der er købt for efter 14 dages fortrydelsesret og resten når alle kunder har været igennem din butik. En kunde, der ikke kommer butikken, får du ingen betaling for, og kunden kan altid henvende sig til DAGENS og bruge beløbet på et andet godt tilbud.

Da disse koncepter, jo typisk anvendes af nye erhvervsdrivende, der gerne vil igang og som mangler kunder, er der vel nærliggende risiko for, at en del lukker igen, så hvis man ikke vil udvande koncepterne fuldstændig, bør de seriøst overvejes af gøres anderledes.

Blot min mening. Og god bedring til dig TIPSY.

Dbh

Linda

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)