Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Webshop, hvor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Hvor finder jeg en billig webshop som er nem at håndtere, til en max 200-300 kr om måneden,

 

Nogle links?

 

Undskyld hvis jeg har placeret mit emne i en forkert kategori.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
ShopDanmark har en billig og pæn webshop på QXL med hosting med rabat. Hvis du søger under software og webshop, skulle den komme frem. Jeg har selv købt en for nylig (den er preloaded) - har dog ikke fået installeret noget endnu, da jeg ikke helt ved, hvor jeg vil have den liggende. Du kan da kigge på det.



Hilsen Kirsten



www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak mester, vil jeg prøve .. Er nok bare lidt for fatsvag til at fatte qxl :) jeg ser på det.
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

 

Kan det virkelig godt passe det kun koster 495 kr for den shop?

Og så skal dr ikke betales noget om måneden eller noget og er det med design og det hele? lige til at smide op

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ihvertfald købt den og fået den downloadet - der er 3-4 designs med. Jeg har via deres support fået at vide, at der er gratis installation og halv hostingpris, hvis den sættes op hos dem, og det gælder også, hvis jeg venter lidt med installationen. Det lyder meget godt, men jeg synes, du selv skal maile til dem og få det hele at vide. Jeg tør ikke sige, hvordan den er at sætte op, for jeg er totalt dum med databaser, men der følger instruktioner m.v. med. Og der er 14 dages returret efter almindelig lov ved køb over nettet (mener jeg da).



Kirsten



www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Men hvis du skal have gateway, koster det jo også et beløb - det kan du se på deres side.

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
I princippet er den shop, som shopdanmark benytter sig af ganske gratis, den hedder oscommerce, og er et stort opensource system. Det kan hentes på www.oscommerce.com

Det shopdanmark så har gjort er at videreudvikle på den, og så vidt jeg lige kunne se integreret en helt række contributions. En contribution er et ekstra modul der er udviklet til oscommerce, og disse er ligeledes ganske gratis på oscommerce.com.

Men for at benytte sig af en rå oscommerce kræver det mange timer, og det kræver en hvis erfaring inden for html/php hvis man ønsker at installere contributions. Men mange forsøger selv.

Af andre udbydere af webshopløsninger er der

 

www.goldenplanet.dk ( som også bygger på oscommerce, men tilgengæld meget kraftigt videreudviklet, og specialprogrammeret )

www.scannet.dk ( en af de mest brugte, hvis ikke mest brugte shop på lejebasis i Danmark )

www.easyflow.dk ( Ejeren af firmaet er også på amino, og søger du på det vil du kunne læse andre aminobrugeres efaringer)

 

Der er også www.w-2-w.dk som har været omtalt her på amino, men de har fået utrolig dårlig omtale, så dem ville jeg personligt holde mig fra.

Der er også aminobrugere som ripnroll der tilbyder hjælp til oscommerce, og så vidt jeg ved ligger han i den billige ende.

 

Der er også http://bitpaq.com som også er aminobruger.

Så der er nok at gå til. Derudover vil jeg lige gøre opmærskom på at designet ved dandomain shopløsningen nemt kan ændres, så det du ser i demoshoppen er stort set ikke brugt på nogle rigtige butikker.

PS. husk at beregne den ekstra udgift der er til PBS og gateway, hvis du ønsker betalingskort såsom visa og dankort.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville være ligeså opmærksom på mulighederne for søgemaskineoptimering som prisen. En veloptimeret shop kan være forskellen på 5.000 eller 50.000 om måneden, hvilket også gør sig gældende for design, sprogbrug, fjernelse af forhindringer for brugerne m.m.
Vær opmærksom på alle detaljerne. Jeg synes efterhånden jeg har set alt for mange sætte middelgode shops op, der aldrig er kommet ret langt da der ikke fokuseres på alle de små detaljer, der kan koste salg.

Enten husker jeg forkert eller også er Martin for genert til at nævne, at www.venio.dk også tilbyder tilpasning af den slags shops.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tommy - det er helt korrekt at vi tilbyder dette. Men vi kan ikke være med på ordet billig, så derfor undlod jeg at nævne os selv. Men tak for anbefalingen.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)