Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj til børn - tryk på bomuld og Produktion af bamser

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er startet med produktion af en lille opfinder-idé jeg fik under min barsel i 2009 med nogle små hængetasker til babyalarmer. Jeg har fået dem udviklet og produceret i Kina indtil nu. Samtidig får jeg produceret nogle bideringe (også eget design) her i DK. Se produkterne på min hjemmeside www.bedbugz.dk

Jeg startede min produktion op i Kina igennem en mellemmand fra DK.

Efter at have modtaget de første varer har jeg besluttet at rykke produktionen tættere på DK. Jeg har haft mange kommunikations vanskeligheder og misforståelser og skulle vente længe (synes jeg) på forsendelser af prototyper m.m. Derudover var der rigtig mange reklamationer, da den store ordre så kom hjem Sad Det har været en udfordring. Og jeg har ikke haft budget til at tage til Kina personligt.

Jeg har derfor fundet en systue i Polen som kan sy til rimelige priser og i en god (=bedre) kvalitet.

Jeg står nu og vil udvidde mit sortiment med sengetøj i samme design som mine tasker. Min systue i Polen kan sy det, men jeg mangler en leverandør af de trykte metervarer. Stoffet skal værer 100% bomuld (evt. bomuldssatin) og helst ØKO tex certificeret da det er til børn. I første omgang drejer det sig om 3*1000 meter trykt stof (dvs. 1000 meter pr. design).

Her håber jeg nogle herinde kan hjælpe???

Jeg har også udviklet nogle BedBugz-figurer (i form af tegninger) som jeg gerne vil have lavet til bamser. Hvem kan hjælpe med udviklingen og produktionen af disse?

Jeg håber at høre fra Jer herinde med nogle gode tilbud eller råd og vejledning.

Mange hilsner fra

Betina

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Lidt langt indlæg fra mig med mange detaljer, men kort sagt:

  1. jeg søger leverandør af trykte metervare, som skal bruges til sengetøj i eget design og
  2. jeg søger leverandør til produktion af bamser.

Hvem kan hjælpe?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Betina:

Hej igen

Lidt langt indlæg fra mig med mange detaljer, men kort sagt:

  1. jeg søger leverandør af trykte metervare, som skal bruges til sengetøj i eget design og
  2. jeg søger leverandør til produktion af bamser.

Hvem kan hjælpe?

Jeg mener der findes nogle der printer på tekstiler i Polen. Kontakt eventuelt den polske ambassade og hør nærmere.

Jeg skriver senere hvis jeg finder linket, jeg fandt det for 1½ år siden - til fabrikken.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Det lyder spændende. Jeg prøver også at se om jeg kan finde noget

TakSmile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt er der stort set ingen produktion af metervarer i DK. Jeg køber selv metervarer fra en dansk virksomhed (producent/designer), men selve varen bliver produceret i Østen (vist nok Japan).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betina

Jeg forstår ikke hvorfor du vælger en systue i polen for de er ikke længere specialt billige. 

Med hensyn bommuld / sysning er Tyrkiet / Ægypten nogle gode steder at søge da begge lande har meget stor produktion af bomuld.  Du kan evt. ringe til de tyrkiske handelråd i KBH som kan hjælpe dig med at finde en leverandør.

For at få økotex mærket skal dine produkter certifices, du kan læse mere her.  http://www.okotex.dk/14146

Mvh

Ravn

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina

Vi producerer en del plysbamser og kan hjælpe dig med at lave en prototype ud fra dine tegninger.  Alle bamser bliver testede efter de gældende standarder under EN71.  Det tager typisk fra 3 dage til en uge fra vi har tegningen til vi har den færdige bamse klar. Derefter sender vi den med DHL til din addresse til godkendelse. Jeg kan desuden love der ikke bliver kommunikations vanskligheder eller andre misforståelser :)

Du er velkommen til at skrive til mig hvis det har interesse.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Du har en god pointe. Jeg prøver at tage kontakt til det tyrkiske handelsråd i KBH og hører om de kan hjælpe. Mon der findes nogle danske kontakter i Tyrkiet også?

Tak for tippet til øko-tex også ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)