Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check af min webshop ? Nogen der gider gøre mig en tjeneste :0)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har webshoppen www.dogcity.dk. Den har kørt i snart 2 år, men jeg gik fuldtids med den i oktober sidste år.

 

Er der nogen der har lyst til at se siden igennem, og komme med umiddelbare kommentarer, så vil jeg bare blive HELT vildt glad  . Jeg ser den jo selv hele tiden og så igen, så det er måske svært at se det indlysende.

 

 

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte,

Fin side du har stablet dig op :)
Men du ville som sagt gerne have lidt konstruktiv kritik :)

1. Dankort og betalinger som ligger øverst oppe i venstre hjørne mener jeg er malplaceret. Det var det første som jeg fik øje på..
MEN det kan vel også være en fordel i den anden ende?

2. Bredden på din shop.. Den synes jeg også fejler lidt.. Det er som at bevæge sig på en 3-sporet motorvej. Det er tungt at komme fra den ene side til den anden og man skal sammentidig holde øje med flere ting på en gang.

Men som sagt er det en god side som ikke loader langsomt, hvilket er en god ting :)
Jeg håber jeg kunne hjælpe dig bare en smule frem :)

Fortsat god aften,
 - Benjamin Bjerring

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal gøre noget ved din titel, beskrivelse og keywords... Det vil virke mere prof. overfor kunderne.

Evt. få en af SEO gutterne herinde til at give din side en overhaling.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

Her er lidt af de småting jeg lagde mærke til i løbet af et par minutter:

1. Som tidligere nævnt er siden meget bred, hvilket mindsker overskueligheden, efter min mening

2. Menuen er efter min smag alt for omfattende, måske er det muligt at opdele den i nogle mere overskuelige hovedpunkter. Hertil vil jeg også pointere, at den alfabetiske rækkefølge i menuen ikke tiltaler mig, det ville virke bedre, hvis du som nævnt får det kategoriseret  lidt anderledes, hvilket betyder at du måske ender op med 5-10 punkter i din menu, som ville være langt mere tiltalende og overskueligt for kunderne.

 

Mvh

Nicki

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

Jeg vil give de andre ret i uoverskueligheden pga. bredden, og indkøbskurven er ikke umiddelbart nem at få øje på. Men trods det, så synes jeg, du har alletiders produkter, og jeg kunne da heller ikke lade være med straks at bestille noget "lørdagsslik" til vores hund. Jeg kommer helt sikkert også igen.

Mange hilsner Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Charlotte

 

har samme argumenter som Benjamin :)

 

men tilføjer at jeg syns layoutet det er rigtigt flot, passer perfekt med det du sælger.

 


derefter vil jeg godt spørge om hvor meget trafik den trækker om ugen

 

Dennis Pedersen


Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
HEP !

 

Ih hvor er jeg glad for at alle i friske folk der har gidet give mig en masse gode råd og kritik  TAAAAAK, og hold da k... hvor er i hurtige til at svare (incl. et par undercover supersælgere som osse lige sku prøve lykken )

 

Jeg har allerede rettet lidt i menuen - den var vidst løbet lidt af med mig. Det er en balance mellem at ville profilere så mange produkter som muligt, vise bredde, og samtidig sørge for overskueligheden.

 

Svaret omkring trafikken, Dennis, er klassificeret  - sorry

 

Meen selvom dette ikke er prale-kategorien, så vil jeg da sige at jeg labber rosen i mig, for jeg har nemlig selv programmeret GUI''en op til at være unik for DogCity.

 


 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte jeg har kigget lidt på din statestik, og jeg tror muligvis jeg har en ide om, hvorfor 40% smutter indenfor 30 sek, og 22% indenfor 2 min, altså 60%, det skyldes nok designet, personligt skræmmer din baggrundsfarve mig lidt, samt dit topbanner eller mangel på samme, nu kan jeg se du har en goldenplanet løsning, og den giver jo god mulighed for ændringer, som enhver selv kan lave, med hensyn til det grafiske udtryk, dernæst burde du nok også rydde lidt op på din forside, det virker lidt rodet med billeder som har hvid baggrund, når webshoppen har gul baggrund, hunden burde du nok også fjerne (ja jeg ved godt det sikkert er din egen, men den passer bare ikke ind lige der hvor du har sat den) du burde nok også lige kigge på kvaliteten af nogle af dine billeder, for mig personligt, syntes jeg det fungere bedst når der er en "rød tråd" gennem alle billeder, altså samme baggrundsfarve, som passer til webshoppens baggrundsfarve. Hvis jeg var dig, ville jeg også sætte en fast størrelse  på webshoppen (det gør du inde i opsætning -> udseende og formularer -> layout -> bredde på butikken, sæt den til 900), netop for at det kommer til at se ordenligt ud når du laver topbanneret, samt alt andet grafik.



 



Håber du kan bruge det her til noget  



 



PS. Hvis jeg var dig ville jeg nok starte med at gendanne SEO modulet fra goldenplanet, du har lavet nogle ændringer, som ikke er alt for gode, hvilket gør at du ikke bliver fundet på dine kategori titler, ved samme lejlighed burde du nok omskrive nogle af dine kategorier, så de passer bedre til netop hunde udstyr, da de automatisk bliver optimeret til google af openbizbox systemet. (ved at gøre dette tror jeg let du kan hive dit besøgstal noget op, i stedet for der hvor du på nuværende tidspunkt ligger.)



 



God arbejdslyst



 



Med venlig hilsen



Martin Maglebjerg



Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Hold da op - det fik jeg kam til mit hår.

 

Hunden er ikke min. Min private hund har ikke noget med mit firma at gøre, det kan jeg godt skille ad.

 

Baggrunden - smag og behag. Billedbaggrunden er med vilje ikke ændret, da jeg synes der bør være lidt adspredelse. Generelt synes jeg også billederne skal være bedre, men hvis der er nogen der lige har lyst til at fotografere et par tusinde produkter gratis, så skal i være velkomne

 

Jeg hitter ret godt på google, meeeen det er nogle gode råd du kommer med. Takker mange gange

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte...

 

Jeg vil lige give magle ret i det med baggrundsfarven. Den generede også mig. Den gule farve virker lidt hjemmeside agtig og kunne godt have "skræmt" mig væk hvis jeg var på webshopping til hunni. Hvid baggrund virker sterilt og seriøst.

 

Det er bare min mening - ellers synes jeg det er en fin fin shop du har. Held og lykke med den. Jeg kigger forbi igen en dag.

 

KH

Sue

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)