Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hudpleje produkter søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg har kun 100% rene produkter"

What exactly does this mean in the context of skincare products?

I would love to hear details on this

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

AQsolution:
Glycolic Skin Renew, og en fedtfri fugtighedsdagcreme med solfaktor 30

Du bør nok informere ærligt omkring hvorfor en høj solfaktor beskyttelse for nogle mennesker er nødvendig efter brugen af produktet.

Bare for en god ordens skyld.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:

"Jeg har kun 100% rene produkter"

What exactly does this mean in the context of skincare products?

I would love to hear details on this

It means nothing more or nothing less than what it expresses, 100% clean products.

No additives of any kind, no parabens, no alcohol, no water etc etc.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Du bør nok kende produkterne inden du beskylder eventuelle konkurrenter for uærlighed.

Mine produkter produceres i Californien, hvor solen er hård og folk der ønsker ikke at få det mindste sol, de har en helt anden kultur, -det er vel også derfor at vi i DK ikke kan få en fedtfri fugtighedsdagcreme med solfactor UVA/B! Men vi mangler den for kulturen med absolut ingen sol i ansigtet er ved at komme til EU også!

Glycolic Skin Renew er et unikt produkt der ikke fås i Europa, -og man må gerne bruge Glycolic Skin Renew i solen. Det kan ikke sammenlignes med de produkter der ikke må sælges i håndkøb, eller kradse salicylsyre baserede produkter. Glycolic Skin Renew er meget mild imod huden. Glycolic Skin Renew virker også mod pigmentpletter, jeg selv har meget følsom og sart hud, "moden hud", 40 år, ikke længere tør, tidligere plaget af acne, ar og pigmentpletter. Jeg kan ikke tåle de gængse salicylsyre baserede produkter der sælges overalt, og jeg har prøvet alt både læge ordineret, clindamycin, roacutan, dalacin, skinoren og div. andre produkter, dyre mærker og mærker til følsomhud fra apoteker og endelig MD formulation.... Jeg er ingeniør og har startet min forretning fordi jeg selv har fundet et genialt produkt der virker, og virker fortsat og forbedrer hudens tilstand, til en meget konkurrencedygtig pris. Det er ærgerligt at almindelige mennesker ikke skal have lov at få virksomme og gode produkter til en fornuftig pris, fordi de konkurrerer med gængse produkter med alene økonomi i ryggen.

Jeg har nu en ensartet og meget glattere hud, har fået bugt med en meget bumset ryg efter fødsel. Jeg oplevede igennem denne sommer at min hud tog meget bedre imod solen end tidligere. Det er klart at når Glycolic Skin Renew får bugt med pigtmentpletter er det ikke smart at gå i solen igen uden beskyttelse da hyperpigmenteringen i huden vil blive stimuleret igen og der er risiko for at få pletter igen, men det handler ikke om øget følsomhed pga. Glycolic Skin Renew.

Nu stillede du ikke et spørgsmål men kommenterede på mit produkt med forkerte forudsætninger, men håber nu at alle er blevet klogere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

AQsolution:
Nu stillede du ikke et spørgsmål men kommenterede på mit produkt med forkerte forudsætninger, men håber nu at alle er blevet klogere.

Jeg stiller aldrig spørgsmål med forkerte forudsætninger.

Men du kan måske lige svare på følgende, så skal jeg gerne komme med en vurdering af produktet:

1. Hvad er forholdet mellem Glycolic Acid, Alkohol og Vand?

2. Hvilken koncentration af Glucolic Acid er der i produktet?

Uanset om du er en ingeniør med sart hud m.m., så er der konstatret tilfælde hvor folk har være tvunget til at anvende solcreme efterfølgende, så det er ikke et produkt for hvemsomhelst, selvom du på en forherligende måde får det til at lyde sådan.

Og tro ikke jeg ikke er bekendt med de positive egenskaber for Glucolic Acid og jeg ved også hvordan det virker.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AQsolution:
Du bør nok kende produkterne inden du beskylder eventuelle konkurrenter for uærlighed.

Har i ævrigt ikke beskyldt dig for nogetsomhelst, bad dig blot skrive sandheden omkring hvorfor der anbefales solcreme.

Konkurrenter er vi ikke, jeg ikke noget der ligner dit produkt. Men jeg kan dog købe 1 af dig og kopiere det og have det klar om 14 dage hvis det sælger godt Smile

Tilføjelse : Og til ganske konkurrencedygtig pris.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)