Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Amino amino amino amino.... Hvorfor ikke tænke på jeres medlemmer i stedet for at tænke så meget på penge..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på du er sur over din annonce er blevet slettet i form af du ikke er plus medlem.

 

Men opret da annoncen på Qxl eller Dba - Så kan du betale et meget højere succesgebyr end de 99,- det koster at blive plus medlem på Amino :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får nok bedre respons, hvis du uddyber dit indlæg en smule :o)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rnthc, rnthc, rnthc, rnthc..... Hvorfor ikke tænke på hvor meget du får ganske gratis i stedet for at tude sådan? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle render rundt og er så egoistiske, den eneste der tænker på mig.... det er mig :-)

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke noget med gratis, det har ikke noget med at være sur.

Lad nu være med at svare ud fra jeres egen holdning til situationen.

Dba, QXL, Websitesalg, Gulgratis og flere hundred andre sider bruger/tager ikke noget gebyr.

"Jamen hvorfor bruger du så ikke dem?"

Fordi jeg godt kan lide amino, men finder det dobbeltmoralsk at "vi" som hader alle de store med skjulte gebyr osv, skal BETALE for det som engang i sin tid var gratis herinde.. Men hvad ved jeg, jeg er jo ikke AMINO PLUS :-)..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk os der ikke betaler for meget :-)

Super god service og meget brugbart stof herinde.

At vi så ikke længere kan oprette "tilbud" synes jeg er helt iorden.. Var mit tilbud godt nok ville jeg gerne give 99,- for at kan oprette tilbud en hel mdr :-)

Op med humøret :-)

Mikkel

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :

Synes faktisk os der ikke betaler for meget :-)

Super god service og meget brugbart stof herinde.

At vi så ikke længere kan oprette "tilbud" synes jeg er helt iorden.. Var mit tilbud godt nok ville jeg gerne give 99,- for at kan oprette tilbud en hel mdr :-)

Op med humøret :-)

Mikkel

Humøret kunne ikke være højere :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du første lige tager det med ro og stiller et lille regnestykke op, så koster det dig 99kr at blive + medlem i en måned, der kan du oprette en tråd i "jeg har et godt tilbud til dig" eller hvad det er du vil.

Hvis du vurdere at det er for dyrt og der er lagt skjul på alt muligt, så tror jeg du har læst mellem linjerne, meget mellem linjerne.

Jeg vil foreslå dig at læse lidt om amino plus og se om det giver dig andre fordele som du kan bruge udover at sælge noget.


Hvis det er en ydelse du vil sælge eller et produkt, så synes jeg det er helt fair man betaler 99kr om måneden + moms da det jo sådan set er ret billigt for reklame. Det eneste det kræver er at du har et link i din signatur og skriver lidt på forummet når du har noget at byde ind med.

Så få et smil på læben og glæd dig over alt det som stadig er gratis, og så sig tak til alle pluserne som støtter amino så det kan blive bedre, og så du stadig kan være her gratis.

Big Smile

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

rnthc, jeg synes det er fint at man skal være Amino Plus medlem, jeg blev medlem igår og hold da kæft en dejlig overraskelse, med alle de fede ting jeg kan få til kun 99 kr?

Jeg smider da gerne også 200 kr efter dansk røde kors selvom jeg ikke får noget igen? Det er dig der tænker for meget på penge, hvis du vil oprette en annonce, og du vil markedsføre din virksomhed, så kan det godt betale sig at blive plus medlem tro mig :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)