Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.nollynoy.com er nu åben. Besøg den eksklusive online forretning og giv gerne feed back på dit besøg

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har nok ret, men siden er jo færdig det er blot små browserfejl som jeg skal have rettet til. Og så skal jeg have lagt de side 50% af produkterne ind.

Er der andet du ikke synes som er færdigt. tænker du i givet fald på Meta informationerne?

Tak for dine gode råd!

Venligst

karina

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker shop :)

Jeg kom dog lige over et par ting. Da jeg prøvede checkud processen, fik jeg lavet rav i den, under indtastning af adresse hvor jeg manglede at udfylde nogle felter. Da jeg prøvede at komme videre, reloaded den samme side, dog blot med Magento standard themaet.

Jeg bemærkede også at der kun er en fragttype. Når kunden ikke kan vælge andre, er den unødvendig under checkud-formularen.

 

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile www.nollynoy.com er oppe og køre, men mangler nu lidt promovering. Jeg er blevet anbefalet at benytte en SEO konsulent til at gennemgå min side så jeg kan få luget ud med mere. Nogle anbefalinger til en god og økonomisk forsvarlig SEO konsulet. det må meget gerne være en konsulet som også kan arbejde med Magento.

På forhånd tak

Karina söderstjerna

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)