Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg få din stemme? Det tar' kun et øjeblik...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg deltager ligenu i en konkurrence på Trendsales.dk, hvor hovedpræmien er 10.000,- til en modedrøm. Jeg vil rigtig gerne vinde, da jeg så vil kunne give min mand den gave han ønsker sig allermest og som han fortjener at få: Et vaskeægte, klassisk Omgega ur.

Da vi mødte hinanden, var jeg en usikker, ung pige med lavt selvværd, men min mands uendelige tro på mig og kærlige opbakning har ændret mit liv og jeg har taget nogle store skridt i livet, som jeg ikke havde turde håbe på ville lykkes uden hans støtte.

Vi er gået igennem op- og nedture sammen. Jeg måtte lukke min virksomhed ned og fik derefter en depression. Men hver dag var han stædigt positiv og skubbede mig videre, fik mig til at tro på mig selv igen.

Vi har i de 9 år vi har været sammen aldrig haft meget at gøre godt med. Studietid på SU, opstart af virksomhed, sygedagpenge, etablering af ny, fælles virksomhed.... Ja, pengene er meget små, men vi får det til at fungere og mangler ikke noget i hverdagen med vores lille datter på 4.

Men hvor ville det dog være stort, hvis jeg kunne gøre lidt gengæld, give ham noget, der vil glæde ham hver dag. Fordi han er min bedste ven og fortjener det.

Mange tak for din stemme.

http://contest.trendsales.com/dk#4e661407-33ac-482a-badd-7883c0a8b0da

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)